samym zestawem nie naprawisz,jak klekoce przy odpalaniu to wariator mur beton jak klekot sie utrzymuje to moze juz miec za duzy luz ale to i tak po rozebraniu dopiero mozna stwierdzic czy sie oplaca jeszcze robic czy nie
samym zestawem nie naprawisz,jak klekoce przy odpalaniu to wariator mur beton jak klekot sie utrzymuje to moze juz miec za duzy luz ale to i tak po rozebraniu dopiero mozna stwierdzic czy sie oplaca jeszcze robic czy nie
mi tez tak własnie klekocze i to cały czas tyle ze jest taki problem(wersja 105 km wiec wariatora nie ma ) co to może być ?
rozrząd robiony przy 125 tys a na liczniku 150tys
Ostatnio edytowane przez miki1464 ; 05-07-2012 o 09:57
Czytasz czasem co inni przed tobą napisali?
Moja Bella
Na przyklad widzisz dzisiaj mialem przypadek-"panie no głośno pracuje ten silnik to chyba ten wariator bo jarmoli jak pieron!"
no to dostałem wałek ssący i owy wariator i zwyczajnie na wałku brakuje jednej krzywki prawie wogóle a 3 innych zostało kawałek
Wariator na obudowie zatarty wiec nie tylko w silnikach z wariatorem moze sie stac cos takiego.Kolego z wersja 105km sprawdz to bo moze sie nie obejsc pozniej bez powazniejszej naprawy silnika