Ile ma Formulowy?? Bo może się okaże że nie warto w Eibacha inwestować...
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
Moim celem nie jest obniżenie samochodu samo w sobie, tylko zniwelowanie podsterowności - stąd tytuł tematu.
Wydaje mi się, że gdyby tak było, to Jamex czy Fk-automotive czy MTS technik oferowałby sportowe amory, a z tego co się orientuję, to KONI robi tylko (przód 1100zł/szt, tył 600zł/szt) i Bilstein - oczywiście tyczy się alfy 55.
Mam nadzieję że miska się nie przyda, ale dzięki przynajmniej wiem że na Ciebie mam nie liczyć
Jakie masz obniżenie?
Czy na seryjnym amorku to jeździło?
Ostatnio edytowane przez tomi ; 10-07-2012 o 02:11
Jak się zamawia auto w fabryce ze sportowym zawiasem to jest chyba z -10 - -15mm i czuć różnicę w prowadzeniu! Moim zdaniem nie ma co popadać w skrajności.
W alfie jeszcze miski nie popsułem ale też chyba nie jest za wysoko :/
- - - Updated - - -
Ja to się do land rovera przyzwyczaiłem. Na miasto super fura. Wszystkie dziury i krawężniki masz w dupsku i do tego wszyscy cię wpuszczają bo się boją że ich przerysujesz
Raz na takiej zaspie zaparkowałem że bałem się wysiąść z samochodu żeby się nie przewróciłProblemy ze przyspieszaniem, hamowaniem i omijaniem czegokolwiek za to na trasie się pojawiały... Morał z tego taki że trzeba mieć przynajmniej dwa samochody.
Powiedziałbym że 3 to optymalnie
Problem z tym zawieszeniem jest taki, że nawet gwintowane zawieszenie ma regulację OD 30mm zazwyczaj w dół, także tak delikatnych obniżeń typu -15mm po prostu nikt nie ma w ofercie.
Czy ktoś po niemiecku czyta?translator wyrzuca bezsensowne zdania
Jakie są różnice pomiędzy tymi gwintami:
http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche - szczególnie ten mnie interesuje, bo 2200zł to jeszcze przyzwoita cena
http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche
http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche
http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche
Ja powiedziałbym że -30 to maks jeśli chodzi o coś rozsądnego. Z drugiej strony bikemarek pisze że na -45 też daje radę. Najlepiej to by było przejechać się czyjąś i porównać.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby zamontowanie z przodu gwintu z możliwością regulacji kątów,tył zostawił bym w spokoju.w 155 bardzo ładnie się zachowuje
![]()
Gdzieś widziałem mocowania do 155 z regulacją kąta pochylenia, niestety szlag trafił starego lapka a teraz jakoś nie mogę tego odnaleźć ale w razie co bez problemów można dorobić.
Koledzy poczekajcie do zlotu ja mam nisko postawioną alfę więc wiem jak sprawa wygląda. Szkop wstawił -40 tył przód bynajmniej tak doszedłem po nr na sprężynach i dałem do tego dziwną ale wygodną mi oponę 185/55/14auto twarde jak teściowa ale ostre łuki przy około 130 da radę pojechać, co prawda nie mam v6 ale ... ta sama buda
AR 155 1.7 TS 85 KW, 115KM `94 ROSSO BORDEAUX- Była niestety
AR 166 3.0 V6 24V, 220 KM `01 NERO- Jest (Dawna alfa Yago_)