Z tego co wiem to rozpórkę powinno się zakładać na stojącym samochodzie, no chyba, że masz tak rozjechaną budę, że potrzebne jest podniesienie samochodu, aby kielichy wróciły na pierwotną pozycję
EOT.
Z tego co wiem to rozpórkę powinno się zakładać na stojącym samochodzie, no chyba, że masz tak rozjechaną budę, że potrzebne jest podniesienie samochodu, aby kielichy wróciły na pierwotną pozycję
EOT.
Witam. Kolega mnie prosił, żebym wrzucił zdjęcia rozpórki. Wygląda to mniej więcej w ten sposób, że gdy jest założona osłona plastikowa na silniku (mowa o 2.4 CF2) To rozpórki nie da się w żaden spsób założyć. Jednak gdy zdejmiemy osłonę rozpórka pasuje idealnie. Musimy jeszcze tylko odczepić na chwilę po stronie kierowcy przy kielichu żółtą rurkę, żeby założyć rozpórkę. Gdy rozpórkę założymy możemy z powrotem ją zaczepić. Zdjęcia nie są wysokich lotów, tylko takie, żeby lepiej uświadomić o co chodzi. POzdrawiam i dziękuję koledze za wypożyczenie sprzętu![]()