Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 67

Temat: v6 podsterowność

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michu1 Zobacz post
    A tak poza tym myślicie że stabilizator w formule jest grubszy niż w v-ce??
    z epera wychodzi ze przedni jest cieńszy, tył pokazuje i 17 i 19mm

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Ile ma Formulowy?? Bo może się okaże że nie warto w Eibacha inwestować...

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    -45mm! Bez przesady! Nie bardzo rozumiem poco tak obniżać. Przyjemność z jazdy jest chyba zerowa. Chyba że kogoś rajcuje omijanie wszystkich nierówności na drodze a auto nie jest jeżdżone na co dzień.
    Ja miałem Jamexy -45 przód i -30 tył w poprzedniej Alfie (155 1,8 16V) i wszystko było OK. Raz tylko za głęboko wjechałem na miejsce parkingowe i przy wycofywaniu zderzak oparł się o krawężnik i wyskoczył z zaczepów.
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    -45mm! Bez przesady! Nie bardzo rozumiem poco tak obniżać. Przyjemność z jazdy jest chyba zerowa. Chyba że kogoś rajcuje omijanie wszystkich nierówności na drodze a auto nie jest jeżdżone na co dzień.
    Zresztą! Każdy ma jakiś fetysz
    Moim celem nie jest obniżenie samochodu samo w sobie, tylko zniwelowanie podsterowności - stąd tytuł tematu.


    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Preferowane są obniżenia więcej niż 30mm tylko dlatego żeby zmusić klienta do zakupu dość drogich amorów. Każdy amator tunningu wie że obnizenie więcej niż 30mm pociąga za sobą nastepne wydatki
    Wydaje mi się, że gdyby tak było, to Jamex czy Fk-automotive czy MTS technik oferowałby sportowe amory, a z tego co się orientuję, to KONI robi tylko (przód 1100zł/szt, tył 600zł/szt) i Bilstein - oczywiście tyczy się alfy 55.


    Cytat Napisał Michu1 Zobacz post
    Moje wozidło ma gdzieś 1-1.5 palca przerwy między oponą a rantem błotnika i miskę już pod blokiem zostawiłem.
    Mam nadzieję że miska się nie przyda, ale dzięki przynajmniej wiem że na Ciebie mam nie liczyć
    Jakie masz obniżenie?


    Cytat Napisał bikermarek Zobacz post
    Ja miałem Jamexy -45 przód i -30 tył w poprzedniej Alfie (155 1,8 16V) i wszystko było OK.
    Czy na seryjnym amorku to jeździło?
    Ostatnio edytowane przez tomi ; 10-07-2012 o 02:11

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Jak się zamawia auto w fabryce ze sportowym zawiasem to jest chyba z -10 - -15mm i czuć różnicę w prowadzeniu! Moim zdaniem nie ma co popadać w skrajności.
    W alfie jeszcze miski nie popsułem ale też chyba nie jest za wysoko :/

    - - - Updated - - -

    Ja to się do land rovera przyzwyczaiłem. Na miasto super fura. Wszystkie dziury i krawężniki masz w dupsku i do tego wszyscy cię wpuszczają bo się boją że ich przerysujesz
    Raz na takiej zaspie zaparkowałem że bałem się wysiąść z samochodu żeby się nie przewrócił Problemy ze przyspieszaniem, hamowaniem i omijaniem czegokolwiek za to na trasie się pojawiały... Morał z tego taki że trzeba mieć przynajmniej dwa samochody.

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    Powiedziałbym że 3 to optymalnie
    Problem z tym zawieszeniem jest taki, że nawet gwintowane zawieszenie ma regulację OD 30mm zazwyczaj w dół, także tak delikatnych obniżeń typu -15mm po prostu nikt nie ma w ofercie.

    Czy ktoś po niemiecku czyta? translator wyrzuca bezsensowne zdania
    Jakie są różnice pomiędzy tymi gwintami:

    http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche - szczególnie ten mnie interesuje, bo 2200zł to jeszcze przyzwoita cena

    http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche

    http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche

    http://www.fk-automotive.de/Gewindef...%7d&otp1=suche

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Ja powiedziałbym że -30 to maks jeśli chodzi o coś rozsądnego. Z drugiej strony bikemarek pisze że na -45 też daje radę. Najlepiej to by było przejechać się czyjąś i porównać.

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Najlepszym rozwiązaniem byłoby zamontowanie z przodu gwintu z możliwością regulacji kątów,tył zostawił bym w spokoju.w 155 bardzo ładnie się zachowuje

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Gdzieś widziałem mocowania do 155 z regulacją kąta pochylenia, niestety szlag trafił starego lapka a teraz jakoś nie mogę tego odnaleźć ale w razie co bez problemów można dorobić.

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Tweety
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Golina, Poland
    Auto
    AR 155 1.7 TS 94r jest, AR 166 3.0 V6 24V 01r jest
    Postów
    297

    Domyślnie

    Koledzy poczekajcie do zlotu ja mam nisko postawioną alfę więc wiem jak sprawa wygląda. Szkop wstawił -40 tył przód bynajmniej tak doszedłem po nr na sprężynach i dałem do tego dziwną ale wygodną mi oponę 185/55/14 auto twarde jak teściowa ale ostre łuki przy około 130 da radę pojechać, co prawda nie mam v6 ale ... ta sama buda
    AR 155 1.7 TS 85 KW, 115KM `94 ROSSO BORDEAUX - Była niestety
    AR 166 3.0 V6 24V, 220 KM `01 NERO - Jest (Dawna alfa Yago_)

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory