Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 45

Temat: Od czego by tu zacząć... Przeboje po zmianie rozrządu, wałków, hydro itp,itd

  1. #21
    Użytkownik Ogier Avatar stembalski17
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    K-Z
    Auto
    AR 156 1.9JTD 105 KM
    Postów
    170

    Domyślnie

    Kurcze taka piekna Alfa i takie cyrki szkoda gadac bo takiej sztuki juz sie nie znajdzie.

    Pozdrawiam wlasciciela

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Jak robiłem silnik to też się okazało że gwint poprzekręcane. Ten typ tak ma chyba. No ale poszły dłuższe lub grubsze i chyba wszystko działa.
    Gwint z Al, nie czyszczone śruby, brak wyczucia a potem ratunek sylikonem i klejem do gwintów Co zrobisz jak klyjent już czeka na odbiór auta

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Wczoraj trochę pojeździłem i.... Nagle ucichło.. Nie wiem już co o tym myśleć... Silnik chodzi świetnie, jest jakby bardziej żwawy.. Czasem tylko jak się ją przydusi na wolnych obrotach, to szarpie. Też ciekawe przez co to.. A na dodatek wyskoczył MCSF. Odpiąłem aku na 30 min, zaraz zejdę i włączę, zobaczę, przejadę się, zdam relację. Z czym ja w piątek pojadę, jak będzie cicho?
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    No kolego to że ucichło to nie znaczy że nie wróci,sam mówiłeś że po wymianie było cicho a po jkichś tam kilometrach było znowu słychać popychacze.

  5. #25
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Tak, to ja wiem. Wiadomo, że wróci. Tylko zadziwia mnie dlaczego tak się stało
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - szkoda że nie jesteś z Wrocławia, zdjąłbym kody błędów z ECU.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Popychacz sie dostosuje do pewnej granicy tolerancji i skompensuje luz z krzywki i koniec,jak sie krzywka skonczy to po frytkach.2 razy opieprzyło juz to nie ma dostawy oleju po mojemu i lepiej sprawdzic niz potem znowu popychacze i walki i wogole wymieniac

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Zmuszę ich, żeby przy mnie zmierzyli ciśnienie oleju. Dziś błąd zniknął.. Moja Alfa rządzi się swoimi prawami, wiedziałem to.. Ale żeby aż tak?
    Na dodatek czwarty bieg jak już wskoczy, to ciężko go wybić, dosłownie się szarpię z nim- czasem się tak zdarza, potem przechodzi.
    Bubu321- Nie wiem, czy czasem w sobotę nie będę we Wro, w razie czego dam wcześniej znać.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Popychacz sie dostosuje do pewnej granicy tolerancji i skompensuje luz z krzywki i koniec,jak sie krzywka skonczy to po frytkach.2 razy opieprzyło juz to nie ma dostawy oleju po mojemu i lepiej sprawdzic niz potem znowu popychacze i walki i wogole wymieniac
    A powiedz mi- jak profesjonalnie powinno się wymieniać te popychacze? Wydaję mi się, że trzeba stary olej z nich wycisnąć chyba? Oczywiście, jak im to podsunę, to powiedzą- -Taaaaak, oczywiście, że tak zrobiliśmy! Ehhh.. Zobaczymy jutro, jaka będzie decyzja
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Jedni wyciskaja olej,drudzy nie wyciskaja i tak w kolo...
    Nowe popychacze sa zalane olejem,skladam walek i krece pare obrotow potem sobie skrecam i odpalam-pare minut sobie silnik chodzi i sie popychacz dostosuje i jest cisza,nic nie wyciskalem do tej pory i dziala.Stare nie raz juz nie trzymaja cisnienia i wtedy klops tak jak z zaworkiem taka sama sytuacja czy powietrzny czy hydrauliczny przepuszcza to nie ma cisnienia i regulacja idzie w łeb

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Tak, wycisnąć prasą albo imadłem i spier..lić popychacz. Popychacze się po prostu zakłada, należy wykonać np. rozrusznikiem parędziesiąt obrotów i po kłopocie, jak są za bardzo wypchnięte (najczęściej dla głowic z LPG) się złożą od nacisku, jak są za niskie napełnią się olejem i już... Tak jak darek2116 pisze!

Podobne wątki

  1. [159] 2,4 jtd DPF, nierówna praca, od czego zacząć :)
    Utworzone przez thelion w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-06-2013, 08:11
  2. [145] Od czego zacząć;)
    Utworzone przez bury w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-11-2012, 22:19
  3. od czego by tu zacząć...
    Utworzone przez poulkid84 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 14-08-2010, 18:53
  4. Rozbita alfa 156 v6. Od czego zacząć?
    Utworzone przez ar2r w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-08-2008, 14:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory