Właśnie wiem, że diesla trzeba przegonić porządnie, ale poprzedni właściciel jeżdził krótkie trasy i teraz wszystko jasne:/
Właśnie wiem, że diesla trzeba przegonić porządnie, ale poprzedni właściciel jeżdził krótkie trasy i teraz wszystko jasne:/
Ja też jeżdżę krótkie trasy w 80%. To nie ma nic do rzeczy. Ważne jest aby korzystać z obrotomierza w całej rozciągłości
Byle nie jeździć na kapelusznika. Tak pewno jeździł poprzednik.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
A jesteś w stanie mi powiedzieć jak wykonuje się testy w FESie? Dopiero zaczynam z tym przygodęRobi się to tak samo jak logi pod czas jazdy?
Znaczy testy podzespołów ? Jeśli tak, to robisz to na postoju. Z wyłączonym silnikiem. Masz osobną zakładkę z testami.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
tak o to mi chodziło, tak z ciekawości pytam.
A czy posiada może ktoś zdjęcie lokalizacji elektrozaworu vgt (overboost) bo nie mogę go zlokalizować, a chciałbym go wyczyścić?
Nie potrzebujesz zdjecia. Znajdziesz go powyzej rury laczacej turbo z intercoolerem. A dokladniej, to jest przymocowany do obudowy filtra powietrza. A juz tak najdokladniej, to doprowadzi CIe do niego wezyk wychodzacy z gruszki sterujacej zmienna geometria turbiny![]()
Witam
Kolego @sdero jeżeji choodzi o naszą dyskusje na temat otwarcia egru to porobiłem logi i z wysokimi obrotami miałeś rację EGr powyżej 3tyś obrotów zostaje całkowicie zamknięty więc zwracam honor
ps. wiem że według mapy tag wynikało ale chciałem po prostu sprawdzić
Co do Odpalania to wg listy danych jest zamknięty i fizycznie też bo podłączyłem drugiego EGr oczywiście sprawnego tylko pod kostkę i brat odpalał auto a ja obserwowałem jak się zachowuje to EGr otwiera się dopiero po rozruchu. bynajmniej jest tak u mnie w aucie
Mam do Ciebie jeszcę jedno pytanie podczas testów EGRu np przy 3.5 tyś obrotów podczas jazdy ze stała prędkością obrotową zauważyłem , że ciśnienie doładowania jest ok 0.2 bar wyższe niż żądane przy prędkościach obrotowych poniżej 3 tyś jest takie samo jak żądane czy tak ma być???
Pozdrawiam
Spodziewałem się testu organoleptycznegoWiększośc tak robi. Mapa zaworu EGR obejmuje zakres od 500 obrotów, a wiec już wtedy jest otwarty. Moment odpalania może wprowadzać w błąd, bo zwłoka czasowa (bezwładność) jaka powstaje powoduje, że zawór jeszcze nie zostaje przez elektromagnes podniesiony. Nie mniej nie jest to w żaden sposób przyczyna niezaskoczenia zapłonu.
Co do ciśnienia za wysokiego lub za niskiego, to jest to kwestia wyregulowania sztangi na turbo. Ale jeśli nie powoduje to przeładowania, to nie masz czym się martwić. Limiter to 2400, a max doładowanie w standardzie, to chyba coś koło 2100 mBar. Powinno więc być lekko pod limiterem. ECU powinien sobie z tym poradzić i według mapy smoke utrzymać odpowiednia ilość wtryskiwanego paliwa. Mówiąc krótko będziesz miał troszeczkę silniejszy motorek![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Witam kolego ja na mapach się nie znam więc dlatego sprawdziłem organoleptycznie oraz za pomocą logów, nigdy się nie bawiłem w modyfikacje map. Skoro jest tak jak mówisz to się zastanawiam co było faktyczną przyczyną w tych autach które nie odpalały o po czyszczeniu egr było oki . Ale dla pewności jak będę miał chwile wolnego czasu to zrobię mały test i otworze egr i spróbuje zapalić auto .Oczywiście poinformuje cie o wynikach testu.
A co do mojego doładowania to zapomniałem napisać że ja mam właśnie zmieniona mapę w ECU i zastanawiam się czy jest dobrze zrobiona ta mapa po modyfikacji skoro do 3 tyś obrotów ciśnienie jest idealnie takie jak żądane o powyżej 3 tysięcy różnica 0.2 bara jak już pisałem wcześniej . co o tym myślisz kolego @sdero
Pozdrawiam