Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 47

Temat: MCSF - odczyt błędów - POMOCY

  1. #31
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115km
    Postów
    170

    Domyślnie

    Właśnie wiem, że diesla trzeba przegonić porządnie, ale poprzedni właściciel jeżdził krótkie trasy i teraz wszystko jasne:/

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ja też jeżdżę krótkie trasy w 80%. To nie ma nic do rzeczy. Ważne jest aby korzystać z obrotomierza w całej rozciągłości
    Byle nie jeździć na kapelusznika. Tak pewno jeździł poprzednik.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #33
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115km
    Postów
    170

    Domyślnie

    A jesteś w stanie mi powiedzieć jak wykonuje się testy w FESie? Dopiero zaczynam z tym przygodę Robi się to tak samo jak logi pod czas jazdy?

  4. #34
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Znaczy testy podzespołów ? Jeśli tak, to robisz to na postoju. Z wyłączonym silnikiem. Masz osobną zakładkę z testami.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #35
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115km
    Postów
    170

    Domyślnie

    tak o to mi chodziło, tak z ciekawości pytam.

  6. #36
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115km
    Postów
    170

    Domyślnie

    A czy posiada może ktoś zdjęcie lokalizacji elektrozaworu vgt (overboost) bo nie mogę go zlokalizować, a chciałbym go wyczyścić?

  7. #37
    zapalus
    Gość

    Domyślnie

    Nie potrzebujesz zdjecia. Znajdziesz go powyzej rury laczacej turbo z intercoolerem. A dokladniej, to jest przymocowany do obudowy filtra powietrza. A juz tak najdokladniej, to doprowadzi CIe do niego wezyk wychodzacy z gruszki sterujacej zmienna geometria turbiny

  8. #38
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V, Opel signum 1.9 180 km, honda vfr 800
    Postów
    169

    Domyślnie

    Witam
    Kolego @sdero jeżeji choodzi o naszą dyskusje na temat otwarcia egru to porobiłem logi i z wysokimi obrotami miałeś rację EGr powyżej 3tyś obrotów zostaje całkowicie zamknięty więc zwracam honor
    ps. wiem że według mapy tag wynikało ale chciałem po prostu sprawdzić

    Co do Odpalania to wg listy danych jest zamknięty i fizycznie też bo podłączyłem drugiego EGr oczywiście sprawnego tylko pod kostkę i brat odpalał auto a ja obserwowałem jak się zachowuje to EGr otwiera się dopiero po rozruchu. bynajmniej jest tak u mnie w aucie

    Mam do Ciebie jeszcę jedno pytanie podczas testów EGRu np przy 3.5 tyś obrotów podczas jazdy ze stała prędkością obrotową zauważyłem , że ciśnienie doładowania jest ok 0.2 bar wyższe niż żądane przy prędkościach obrotowych poniżej 3 tyś jest takie samo jak żądane czy tak ma być???

    Pozdrawiam

  9. #39
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Spodziewałem się testu organoleptycznego Większośc tak robi. Mapa zaworu EGR obejmuje zakres od 500 obrotów, a wiec już wtedy jest otwarty. Moment odpalania może wprowadzać w błąd, bo zwłoka czasowa (bezwładność) jaka powstaje powoduje, że zawór jeszcze nie zostaje przez elektromagnes podniesiony. Nie mniej nie jest to w żaden sposób przyczyna niezaskoczenia zapłonu.

    Co do ciśnienia za wysokiego lub za niskiego, to jest to kwestia wyregulowania sztangi na turbo. Ale jeśli nie powoduje to przeładowania, to nie masz czym się martwić. Limiter to 2400, a max doładowanie w standardzie, to chyba coś koło 2100 mBar. Powinno więc być lekko pod limiterem. ECU powinien sobie z tym poradzić i według mapy smoke utrzymać odpowiednia ilość wtryskiwanego paliwa. Mówiąc krótko będziesz miał troszeczkę silniejszy motorek
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #40
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V, Opel signum 1.9 180 km, honda vfr 800
    Postów
    169

    Domyślnie

    Witam kolego ja na mapach się nie znam więc dlatego sprawdziłem organoleptycznie oraz za pomocą logów, nigdy się nie bawiłem w modyfikacje map. Skoro jest tak jak mówisz to się zastanawiam co było faktyczną przyczyną w tych autach które nie odpalały o po czyszczeniu egr było oki . Ale dla pewności jak będę miał chwile wolnego czasu to zrobię mały test i otworze egr i spróbuje zapalić auto .Oczywiście poinformuje cie o wynikach testu .

    A co do mojego doładowania to zapomniałem napisać że ja mam właśnie zmieniona mapę w ECU i zastanawiam się czy jest dobrze zrobiona ta mapa po modyfikacji skoro do 3 tyś obrotów ciśnienie jest idealnie takie jak żądane o powyżej 3 tysięcy różnica 0.2 bara jak już pisałem wcześniej . co o tym myślisz kolego @sdero

    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. [146] Odczyt błędów ABS Za pomocą Migania kontrolki
    Utworzone przez czupi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-07-2013, 16:30
  2. Odczyt błędów w 166. Kod błyskowy?
    Utworzone przez piksio1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-03-2013, 11:05
  3. Odczyt błędów
    Utworzone przez nietyx w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-01-2011, 18:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory