Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: 2.5 v6 grzeje się

  1. #21
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,456

    Domyślnie

    Cytat Napisał darrager Zobacz post
    No i to przygasanie zegarów na wolnych obrotach
    Miałem podobne objawy i skończyło się zatarciem wentylatora.. na dzień przed wyjazdem :|
    Jeżeli chłodnicę masz oryginalną to również polecam wymienić. U mnie stara przy wymianie się sypała.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  2. #22
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Odpalanie dzis z rana : Przekrecam kluczyk, odpalam i alfa odpalila na dotyk, dosłownie, nigdy tak wczesniej nie bylo. Zawsze krecila ze 2 sec. jak zimny silnik. A teraz dobrze nie przekrecilem kluczyka i odpalila. Moja radosc nie trwała długo a dokladnie 1 sekunde ponieważ zaraz po zaplonie cos pukneło pod maską (głuche ciche pukniecie na wysokosci kierownicy) obroty spadly na 500 mrygnela kontrolka od aku, silnik wyratowal sie i po 5 sekundowym falowaniu 1200-700 wyrownal obroty na 1000 chociaz czułem ze pracuje nerwowo (na kierownicy lekkie drgania inne niz normalnie) przejechalem kawalek , obroty spadly na 700 , drgania ustaly. Wszystko ok. Zatrzymalem sie zeby zalatwic sprawy na miescie. Wracam za 30 min. Odpalalm. Juz tak ładnie nie zapalil. Tzn. szybko odpalil az za szybko bo zaczal juz pracowac od 500obr i podciagnal sie na 700obr. Jade do elektryka. CDN.

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Ciekawe ;] 90 to temperatura optymalna dla silnika i wskazowka spokojnie moze powedrowac nawet do 100 i nic sie nie stanie nie mowiac o tym ze 2 bieg zalacza sie przy 105 stopniach... chcialbym widziec jak Twoje v6 w 30*C upale i jezdzie w korku trzyma 90 ;]
    Każde sprawne V6 trzyma 90 stopni, uwierz mi. Moje nie trzymało tylko w wypadku gdy coś się sypało, przerabiałem już tematy:
    - stara chłodnica
    - walnięty termostat
    - walnięty rezystor wiatraka (działa tylko II bieg)

    Wtedy wskazówka wychodziła poza 90 stopni. Gdy wszystkie komponenty są sprawne jest na pulpicie 90 i w zasadzie ani drgnie.

  4. #24
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,456

    Domyślnie

    potwierdzam
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  5. #25
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Po wizycie u elektryka. Mierzone na wolnych obrotach: 12.2V przy włączonych swiatlach, radiu, wentylatorze. 13.1 przy wyłączonym wszystkim. Przy aku i przy silniku identyczny odczyt. Jutro regeneracja alternatora. Czy za słaby prąd na wolnych obrotach może powodowac delikatne trzesienie silnikiem?
    Ostatnio edytowane przez Kris_Nero166 ; 18-07-2012 o 21:52

  6. #26
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,456

    Domyślnie

    niech się wypowie ktoś bardziej w temacie, ale mogę sobie wyobrazić, że za niskie napięcie na wolnych może powodować nieprawidłową pracę cewek, a co za tym idzie wypadanie zapłonów?
    przy V6 jest to mniej odczuwalne niż przy R4, więc może to być "delikatne trzęsienie"
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  7. #27
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Alternator jednak w poniedzialek bedzie robiony. Martwi mnie natomiast sprawa ze po tym zagrzaniu i wycieku płynu silnik teraz odpala źle. Jak zimny to obroty spadają i podnosza sie przez chwile (potrafi zgasnąć) a jak ciepły to długo kręci i zapala az sie rozkreci (szybko kreci i zapala tak jak by zapalał od krecenia długiego). Nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy cos mogło sie zalać? Czy to od tego przegrzania? Mechanik mówił ze cewka znowu poszła , mam nadzieje ze to tylko to...

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Jesli masz wmiare swiezy aku to zrzuc pasek napedowy i odpal na samej baterii czy bedzie jakas roznica.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    nie musi być świeży tylko naładowany, to w sumie dobry pomysł,
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


Podobne wątki

  1. [146] 146 2.0 grzeje się
    Utworzone przez zbaqany w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 06-08-2014, 23:10
  2. 3.0 V6 grzeje sie
    Utworzone przez Pawel_B w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-08-2013, 06:05
  3. Grzeje się 2.4 JTD
    Utworzone przez Andrzej_ w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-08-2013, 18:36
  4. 3.0 V6 grzeje sie
    Utworzone przez seba185 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 22-01-2012, 00:19
  5. Grzeje sie :/
    Utworzone przez SD_GOLAN w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-03-2007, 19:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory