Strona 15 z 46 PierwszyPierwszy ... 5678910111213141516171819202122232425 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 453

Temat: [147] Dobór sportowego zawieszenia, felg, opon

  1. #141
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    grubys, ja po wnikliwej analizie też się zdecydowałem na eibachy -30mm Widziałem te springi na tej aukcji, ale odpuściłem właśnie z tej racji, że to albo podróbki mówię (bo jak mogą pasować do benzyniaków i diesla?!), a po drugie jakiś mało rzetelny ten opis, nawet nie ma jakie jest obniżenie czyli czy to Sportline czy Pro-Kit. Możesz napisać do niego i spytać jaki jest nr katalogowy tych springów i niech Cię przekona czemu akurat masz u niego kupić Bez odpowiedzi na kilka pytań, ta aukcja póki co mnie mocno nie przekonuje.
    Za to ta, tak ---> http://allegro.pl/eibach-sprezyny-ob...318290314.html napisz do tego gościa i niech Ci znów wystawi to na Allegro Wyglądają najpewniej, a taniej nie kupisz, możesz sprawdzić

  2. #142
    grubys
    Gość

    Domyślnie

    No to mam kolejny dylemat, może lepiej kupić Sportline, one bodajże obniżają o 45mm
    Jak sądzicie, nie będzie przycierać ? Może ma ktoś zamontowane to chętnie lookne jak się prezentują
    BTW: Felgi mam 17' na oponach 215/45

    pozdro

  3. #143
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    Ja własnie od nich kupowałem springi
    Ostatnio edytowane przez PiterR ; 15-07-2012 o 13:03
    Today we are living our future memories..

  4. #144
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    U mnie są czerwone springi -40mm lub -45mm, będę je sprzedawał, ale dopiero jakoś w sierpniu Auto mam od lutego i w sumie tragedii nie ma no, daje radę spokojnie na naszych drogach, wbrew powszechnym opiniom, że obniżanie auta na polskie drogi nie jest dobre Opony mam 205/60/15 , (podobna średnica do Twoich) obcieram jedynie delikatnie na koleinach osłoną silnika, ale to wystarczy koła nacelować na wzniesienia i po problemie W tej osłonie, to ja w ogóle wywierciłem dwie dziury i dwoma drutami ją podciągnąłem do góry, bo bez tego ona wisiała naprawdę nisko i przy cofaniu mogłaby się zaczepić o coś...teraz to wygląda dobrze i bezpiecznie Innym wyjściem jest zakup osłony z blachy, tu na forum ktoś takie sprzedaję, tylko ~320zł musisz szykować Przy parkowaniu też muszę pamiętać, żeby nie dojeżdżać blisko krawężnika, bo zderzakiem dość często zawadzę. Ostatnio wypuściłem się trochę Alfą w tereny leśne, piachy, nierówności, kamienie, przechyły drogi...było wszystko, przejechałem około 1,5km bez najmniejszej obcierki!

    Prawdziwa przyjemność nadchodzi, gdy zaczyna się szybsza jazda i zakręty, dlatego też pomimo, że jestem delikatniej za komfortem, co chociażby dowodem są u mnie opony, to powiedziałem, że już w każdym kolejnym aucie będę chciał sportowe springi, bo to w ogóle inna bajka jeśli chodzi o prowadzenie ! Dlatego dla mnie super kompromis między sportem a komfortem jest Pro-Kit -30mm, do tego opony 205/55/16...ale to za rok, bo pól lata już za nami...

    Co do Twojego dylematu grubys, to z oponami o takim profilu i springach -45mm to czy nie zrobisz taczki z auta? Jednak imho trzeba trochę brać pod uwagę stan tych naszych dróg, dlatego akurat dla mnie profil 50 to najniższe możliwe jakie bym zakładał. Na upartego na 17" (trochę też o tym myślę jeszcze) założyłbym 205/50 lub może 225/45, jednak chyba trochę za szerokie kapcie jak na moc tego auta myślę...no i nie wiem czy by nie obcierało. Przy takim obniżeniu, to już wskazana jest też wymiana amorków o skróconym skoku, bo o ile na Pro-Kitach jeszcze powiedzmy można dać seryjne (choć niektórzy powiedzą, że nie ), to przy -40mm i niżej to chyba konieczność.

    PiterR, link nie działa

  5. #145
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    Już działa
    Today we are living our future memories..

  6. #146
    grubys
    Gość

    Domyślnie

    W takim razie chyba jednak zdecyduję się na ten kompromis, czyli "Pro kit"
    W sierpniu kupuję i obniżamy Wiecie może ile mechanik może sobie zażyczyć przy takiej wymianie sprężyn ?

    pozdro

  7. #147
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    Jak ja pytałem po różnych serwisach to ceny wahały się 250 - 400 zł
    Today we are living our future memories..

  8. #148
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    lub za piwo u magika

    wiekszy dyskomfort daje niski profil niz niski spring. Sama 17 juz mocno pogorszyła ten parametr. Jak mieszkasz w duzym dziurawym miescie i lubisz mocno posmigac po ulicach swoją remeo to odradzam -45. Tyle od złego pyskatego wuja ligara ]:-> reszte dosadnie opisał znawca tematu
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  9. #149
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    Może nie znawca, ale trochę "żem czytoł" Z tym "pyskatym wujem" to się zgodzę, wszak nie mam do Ciebie zbytnio urazy, wrogów nie szukam w każdym razie, bo na co? Czasem jednak mógłbyś być nieco milszy Pozdro

  10. #150
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Przeworsk
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS/Fiat Bravo 08r. 1.9 150KM Sport
    Postów
    146

    Domyślnie

    Odświeżę leciutko temat.

    Mam seryjne amortyzatory i seryjne sprężyny do tego felga 18 i opona 225/40/18 i chciałbym obniżyć ale żeby nie obcierało z 4 osobami itp.Czy obniżenie o -30mm da radę?I cze np któryś z tych zestawów będzie dobry?Czy może jeszcze bardziej obniżyć?

    http://allegro.pl/eibach-sprezyny-ob...460975905.html

    http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obn...471473869.html

Podobne wątki

  1. [159] Podniesienie zawieszenia (z obniżonego sportowego do normalnego)
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-10-2015, 13:31
  2. Alfa 147 1.9 JTDm 16V bez sportowego zawieszenia
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 22:54
  3. zmiana zawieszenia ze sportowego na zwykłe
    Utworzone przez asterix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 16:26
  4. Zmiana sportowego zawieszenia
    Utworzone przez Carlos 1979 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory