Rozumiem, próbuj zatem.![]()
Rozumiem, próbuj zatem.![]()
Ale nie do końca jest to bezpieczne żeby jeździć na LPG z wlanietą/odpięta sondą. Po odłączeniu i jazdy na Pb ECU przejdzie nazwijmy to w stan awaryjny i będzie korzystał ze stałych map benzyny, po przejściu na LPG będzie dalej "myślał" ze jedzie na Pb i będzie korzystał ze stałych map bez możliwości korekty ubogiej mieszanki gazu. Skutki wymiana głowicy lub silnika.
Można sekwencję ustawić bez sondy podpiętej do ecu silnika i można użytkować auto wymóg jeden - całość regulacji pod zewnętrzną sondę szerokopasmową [regulacja na AFR].
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Trudno się Grzegorz nie zgodzić ale wydaje mi się że auto takowej sondy nie widziało...
Mam tylko jedna sonde przed katalizatorem
....zewnętrzna czyli urządzenie/interface do strojenia na AFR...
http://www.topendpower.pl/p/pl/ino-3...z++obd-ll.html
Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 18-07-2012 o 13:59
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts