Strona 4 z 25 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 246

Temat: Projekt 164QV 12V rozpoczęty

  1. #31
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar 164Q4
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    164 Q4 '93, 164Q4 '94, 164 QV '90, GMC Typhoon, Renault Safrane Biturbo, Saab 9000 Aero, Volvo 850R,
    Postów
    248

    Domyślnie

    Dziś pranie dywanu...

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120721_172549.jpg
Wyświetleń:	243
Rozmiar:	120.3 KB
ID:	63285Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120721_173954.jpg
Wyświetleń:	277
Rozmiar:	176.3 KB
ID:	63286Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120721_220802.jpg
Wyświetleń:	296
Rozmiar:	100.9 KB
ID:	63287

    - - - Updated - - -

    ... oraz polerowanie lakieru. Pomagał kolega z Norwegii, przedstawiciel Swissvax'a.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120721_220537.jpg
Wyświetleń:	302
Rozmiar:	91.5 KB
ID:	63288Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120721_220719.jpg
Wyświetleń:	306
Rozmiar:	58.4 KB
ID:	63289Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120721_220936.jpg
Wyświetleń:	301
Rozmiar:	57.6 KB
ID:	63290Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120721_223305.jpg
Wyświetleń:	305
Rozmiar:	57.2 KB
ID:	63291Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120721_223501.jpg
Wyświetleń:	299
Rozmiar:	65.7 KB
ID:	63292

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Nawet się wysiliłem, żeby znaleźć tego gościa, który rekomenduje cięcie sprężyn w GTV - Richard Banks:

    http://www.alfaholics.com/2010/07/ri...orer-speaks-2/

    "A lot of replacement springs are now too long, which jacks the back up, making the car oversteer and look silly.You just have to cut them down until the car sits properly, ideally dead level or 1/2in lower at the back than at the front – slightly squatting."

    164 - czy takie same amorki idą w 164QV i w 164Q4? Jaka jest ich cena?

    Napisz jeszcze na czym szczególnie można się naciąć w tych wersjach 164 - jakie elementy nie są standardowe w stosunku do 164, zużywają się i są trudne do dostania lub piekielnie drogie.

  3. #33
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar 164Q4
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    164 Q4 '93, 164Q4 '94, 164 QV '90, GMC Typhoon, Renault Safrane Biturbo, Saab 9000 Aero, Volvo 850R,
    Postów
    248

    Domyślnie

    Cytat Napisał maicher Zobacz post
    164 - czy takie same amorki idą w 164QV i w 164Q4? Jaka jest ich cena?

    Napisz jeszcze na czym szczególnie można się naciąć w tych wersjach 164 - jakie elementy nie są standardowe w stosunku do 164, zużywają się i są trudne do dostania lub piekielnie drogie.
    Tak w QV i Q4 są takie same amortyzatory. Zresztą były dostępne na zamówienie i w zwykłych 164. Koszt to ok 1700zł-2500zł.
    QV to po prostu mocna odmiana trzylitrówki z regulowanym elektronicznie zawieszeniem w standardzie, ospoilerowaniem, dedykowanymi felgami, maksymalnym wyposarzeniem (obszyte skórą dodatkowe elementy wnętrza) oraz nieco zmienionym wydechem.
    Q4 to zupełnie inna bajka bo do tego wszystkiego dochodzi stały napęd na wszystkie koła. Jeden z najbardziej zaawansowanych i skomplikowanych napędów. Na swoje czasy był to majstersztyk.
    Trudne do zdobycia jest wszystko to co odróżnia Q4 od zwykłej 164 czyli: amortyzatory, cały układ napędowy oraz zawieszenia, układ wydechowy oraz oprzyrządowanie silnika.

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	strut_QV.jpg
Wyświetleń:	114
Rozmiar:	131.3 KB
ID:	63337Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	strut_Q4.jpg
Wyświetleń:	157
Rozmiar:	121.8 KB
ID:	63338
    Jeśli chodzi o tył to amortyzatory regulowane w QV (i innych wersjach przednionapędowych) i Q4 NIE SĄ TAKIE SAME, z uwagi na napęd 4x4 tylne amortyzatory w Q4 sa krótsze, to samo dotyczy sprężyn. Natomiast przednie - owszem, sa wymiarowo takie same.
    Róznice co do tylnych widać wyraźnie na obrazkach powyżej, po lewej QV i inne pzrednionapędowe, po prawej Q4

    - - - Updated - - -

    a tak BTW to mam na sprzedaż jedną sztuke amora regulowanego tylnego do QV i pochodnych... nowy nie używany. Chetnie natomiast wezme tylna lotke z klapy jak juz znajdziesz Zendera i bedzie niepotrzebna :-)
    Ostatnio edytowane przez Yacek ; 22-07-2012 o 16:44
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  5. #35
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar 164Q4
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    164 Q4 '93, 164Q4 '94, 164 QV '90, GMC Typhoon, Renault Safrane Biturbo, Saab 9000 Aero, Volvo 850R,
    Postów
    248

    Domyślnie

    Skoncentrowany jestem na przednich amortyzatorach bo takich poszukuję. Faktycznie tył w Q4 i QV to inna bajka.
    Jeśli chodzi o lotkę to nie ma problemu. Nie jest mi potrzebna. Mam już zendera ale jakoś mi nie podchodzi. Poluję na lotkę z 164s z wersji amerykańskiej.

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał 164Q4 Zobacz post
    oraz polerowanie lakieru.
    Efekt super Lakier dostał nowe życie

  7. #37
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar 164Q4
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    164 Q4 '93, 164Q4 '94, 164 QV '90, GMC Typhoon, Renault Safrane Biturbo, Saab 9000 Aero, Volvo 850R,
    Postów
    248

    Domyślnie

    Update: nowy palec rozdzielacza wraz z kopułką, obszyta kierownica z lewarkiem, nowe gumy pedałów oraz dekielki

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120723_152427.jpg
Wyświetleń:	236
Rozmiar:	79.5 KB
ID:	63778Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120724_095014.jpg
Wyświetleń:	233
Rozmiar:	82.8 KB
ID:	63779Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120725_102704.jpg
Wyświetleń:	294
Rozmiar:	159.7 KB
ID:	63780

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Widzę, że robota idzie pełną parą

  9. #39
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar 164Q4
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    164 Q4 '93, 164Q4 '94, 164 QV '90, GMC Typhoon, Renault Safrane Biturbo, Saab 9000 Aero, Volvo 850R,
    Postów
    248

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Widzę, że robota idzie pełną parą
    Idzie, idzie! Jest jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia ale jak skończę, będzie cieszyła oko.

  10. #40
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Mam idealny plastik zakrywajacy komore podszybia oraz gume-uszczelke(pisales ze potrzebujesz)oraz kupe innych czesci(amorow elektrycznych nie mam).Plastik do klimy.

Podobne wątki

  1. [156] Projekt 20VT
    Utworzone przez Teddy84 w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 198
    Ostatni post / autor: 19-08-2013, 19:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory