Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: [156] zakup 2.5 V6 z przekreconą panewką, kupowac?

  1. #11
    loki
    Gość

    Domyślnie

    dziekuje bardzo za wszelkie wypowiedzi.. teraz juz wiem o co chodzi i ze mojego passka nie bedzie sie opłacało zamienic.. (nawet przy takiej cenie ropy..) aale juz chyba wiem jak samochodzik kupic nastepny..
    czy mozecie powiedz mi jak taka 156 2.0 zachowouje sie przy gazie..? mysle o takim senkwencyjnym.. a nie jakims za 1000..

    PS. A temu pajcowy bede musiał powiedzic pare słow o tej jego alfie i ze nie trafił na lajika..

  2. #12
    Użytkownik Ogier Avatar pablop
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Mieroszów
    Auto
    159 Sportwagon 1,9JTDm 2006r
    Postów
    150

    Domyślnie

    Koleś ma wsadzoną sekwencję do swojej Alfy ( 2.0 ) i nie narzeka, spalanie średnie jest około 9 litrów ( jak ma ciężką nogę to nawet 14) , ale jeżeli wolisz diesla - 2.4 jest całkiem niezłe. Nie odstaje od benzyny 2.0 (Calibry itp są bez szans - no oczywiście nie wszystkie, czasami można się naciąć) spalanie jest dość niezłe. Opinię na temat gazu są różne - ja uważam że gaz w Alfie to grzech (z rozsądku biorąc pod uwagę ceny paliw). Koleś jeździ i nie narzeka, liczy tylko kiedy zwrócą mu się te pieniądze wydane na gaż.
    156 Sportwagon 2,4JTD 2000r - była
    159 Sportwagon 1,9JTDM 2006r - teraz

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    IMHO
    Lepsze 2.0 TS w DOBRYM gazie niz 2.4 JTD. Co silnik benzynowy to benzynowy...

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    Cytat Napisał loki
    PS. A temu pajcowy bede musiał powiedzic pare słow o tej jego alfie i ze nie trafił na lajika..
    No, no, no... Nie ma sie co wymadrzac Ale mozesz grzecznie pana zapytac, czy nie moglby sam tego naprawic i pozniej sie zamienicie Bo ty nie mozesz nikogo znalezc kto by ci to za 2.5 kPLN zrobil...

  5. #15
    loki
    Gość

    Domyślnie

    no bede musiałz nim pogadac dokładnie.. a teraz jeszcze jedno pytanko.. co soadzicie o tym
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-2-5...-C5457812.html np.. cena wydaje mi sie mała.. nawet zby ma.. nie jeden za takie wyposarzenie chciałby 18 tys.. na co zwracac uwaga w takim ogłoszeniu bo nie raz mozna kupic za 10 tys.. a u jednego to samo za 16.. 18 tys..

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    Podjedz, zobacz... Na odleglosc trudno powiedziec, ale faktycznie cena niska... Zbyt niska i nie wiem czy to aukto sie juz "chwile" nie sprzedaje

  7. #17
    Użytkownik Ogier Avatar pablop
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Mieroszów
    Auto
    159 Sportwagon 1,9JTDm 2006r
    Postów
    150

    Domyślnie

    Jasne że silnik benzynowy to benzynowy.... tylko, że nie można powiedzieć kup benzynowy bo jest naj.. i w ogóle.. Jeżeli ktoś nie jeździ dużo to 2.0 w benzynie owszem ( ale bez gazu), sam miałem taką kupować, bo to dobry silnik. Obecnie robię około 40 - 50 tys rocznie co mało nie jest, więc diesel jest raczej dobrym rozwiązaniem przy spalaniu w trasie około 6l i niezłych jak na diesla osiągach. Nie krytykuje benzynowych silników z racji, że mam diesla - to głupota bo miałem Celice 2.0 16v (nawet w gazie) i było OK. Wybór silnika jest uwarunkowany własnymi potrzebami, zwłaszcza teraz gdy roba kosztuje tyle co kosztuje i tanieć nie będzie.
    156 Sportwagon 2,4JTD 2000r - była
    159 Sportwagon 1,9JTDM 2006r - teraz

  8. #18
    loki
    Gość

    Domyślnie

    ogladałem tez 2.4 JTD i tez sa ceny rózne znalazłem ladna za 11 tys.. sprowadzona ale tez sa i za 15 i 18 tys.. terzeba bedzie pomyslec i pojezdzic.. a twoja 2.4 JTd jak sie zachwouje miałes jakies problemy z tym silnikiem.. no oprocz takich postawowych wymian rozrzad olej itp..

  9. #19
    loki
    Gość

    Domyślnie

    no i własnie cena ropy jest jaka jest i nie wiem czy to spadnie.. wiec nie wiem czy lepszym rozwiazaniem nie jest jakas 2.0 i gazik zamontowac..
    to wszystko zalaze jaki bedzie kosz ekspolatacji.. nie mialem gazu i nie wiem czy czesciej trzeba cos wymieniac poniewaz gaz moze cos szybciej ekploatowac czy moze w JTD trzeba bedzie czesciej wkaładac hajs.. wim ze to wszytko zalezy potem od własciciela.. ale wiecie lepiej wszytko sie dowiedziec przed zakupem niz potem bedzie uuuuu...
    Bo nie moge powiedziec alfa mma dobre roczniki i to w niezłej cenie.. patrzałem na passty B5 to musze dac za ten rocznik około 20.. Dla nie ktoych VW jest naj.. ale i tak kase trzeba wsadzac ni tak..

  10. #20
    loki
    Gość

Podobne wątki

  1. jak kupowac Brere?
    Utworzone przez emvespa w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 14-04-2013, 16:07
  2. Selespeed w GT czy warto kupowac
    Utworzone przez warsztatpusz w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-10-2010, 16:30
  3. 145 boxer remontowac,czy kupowac?
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 12-05-2008, 14:04
  4. Kupowac????
    Utworzone przez perver w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-03-2007, 21:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory