Te są do starszych silników.
szukaj takich:
http://moto.allegro.pl/blokady-rozrz...457211529.html
nie pamiętam gdzie swoje kupiłem, jakiś sklep, taniej niż allegro
Te są do starszych silników.
szukaj takich:
http://moto.allegro.pl/blokady-rozrz...457211529.html
nie pamiętam gdzie swoje kupiłem, jakiś sklep, taniej niż allegro
Ostatnio edytowane przez mac!ek ; 25-07-2012 o 21:36
Ok,
Jutro dam znać jak mi poszło z wyciągnięciem wtrysku
mac!ek
ustawiłem rozrząd bez użycia górnych blokad (od wałków) i wszystko było dokładnie tak jak przed demontażem starego paska. Paski Contitech znaków nie mają to nie wiem w czym problem - po założeniu i napięciu , zrobiłem kilka obrotów silnikiem i wszystko dokładnie było tak samo jak miało być (zastosowałem swoje znaki).
Wg instrukcji serwisowej górne koło ma znak ale na obudowie go niema.
Jak chcesz być pewny to kup blokady, zawsze się przydadzą.
Nie rozumiesz idei. Gdyby nie było czujnika położenia wałków, to nie byłoby też znaków na pasku.
Używanie tylko jednej blokady, lub własnych znaków jest kompletnie bezsensowne, bo możesz powielać ewentualny błąd poprzedniego wymieniającego.
Bo nie jest potrzebny na obudowie. Koło wałków się luzuje przy zmianie paska. Po to m.in. są znaki na pasku.
Akurat zakładałem, że jak auto dobrze jeździ to jest dobrze ustawiony
Napisałem Ci PM'kę .
Wtrysk wyciągnięty, głowiczka zdjęta i pęknięte 3 dzwigienki zaworów
Moge Ci sprzedac uzywand cale po tanioszce :p
Wysłane z mojego GT-I9000
Choroba już zamówiłem, ale jeśli okaże się że przyślą mi nie te to odezwe się do ciebie, ja potrzebuje dżwigienki ze sprężynkami a są jeszcze z blaszkami jakie masz do sprzedania?
Hmm zrobię fotki to Ci pokaże, ale to rano. Stara głowica i jej części jeszcze siedzą w bagażniku.
do wymiany paska rozrzadu nie sa potrzebne zadne blokady w jtd 16v, wystarczy czujnik zegarowy z przedłuzeniem, bolec cos kolo fi 10mm, i rozgarniety mechanik, to zadna filozofia...
pzd.