Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 71

Temat: Szarpanie przy 2tys.

  1. #61
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ernest159
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    były 156 FL 1.9 JTD, 159 1.9 JTDm ,159 2.4 JTDm,159 2.4 210 Ti
    Postów
    505

    Domyślnie

    Odświeżam temat.
    Wymieniłem overboosta na nowy i szarpanie jest dalej
    Jak wcześniej jet napisane wypiełem przepływkę, zrobiłem kilkanaście km - zero szarpania, podpiełem przepływkę i szrpanie powróciło.
    Czy przepływka jest do wymiany ?

  2. #62
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał ernest159 Zobacz post
    Odświeżam temat.
    Wymieniłem overboosta na nowy i szarpanie jest dalej
    Jak wcześniej jet napisane wypiełem przepływkę, zrobiłem kilkanaście km - zero szarpania, podpiełem przepływkę i szrpanie powróciło.
    Czy przepływka jest do wymiany ?
    Wygląda to na uszkodzony właśnie przepływomierz.

  3. #63
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ernest159
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    były 156 FL 1.9 JTD, 159 1.9 JTDm ,159 2.4 JTDm,159 2.4 210 Ti
    Postów
    505

    Domyślnie

    Podpiełem pod kompa i przepływka ok. Ale w międzyczasie zatankowałem z innej stacji i szarpanie zmniejszyło się w znacznym stopniu. Dolałem środek do czyszczenia wtrysków i zobaczymy co będzie.

  4. #64
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    A ciekaw jestem czy ktos zainteresowal sie czujnikiem temperatury paliwa ???Uszkodzony,powoduje bledne odczyty i nieprawidlowy dobor mieszanki,w konsekwencji czego rowniez moze dochodzic do tego typu efektow...
    Nr.15

  5. #65
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ernest159
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    były 156 FL 1.9 JTD, 159 1.9 JTDm ,159 2.4 JTDm,159 2.4 210 Ti
    Postów
    505

    Domyślnie

    Cytat Napisał BURATINO Zobacz post
    A ciekaw jestem czy ktos zainteresowal sie czujnikiem temperatury paliwa ???Uszkodzony,powoduje bledne odczyty i nieprawidlowy dobor mieszanki,w konsekwencji czego rowniez moze dochodzic do tego typu efektow...
    Ktoś już do tego czujnika zaglądał?

  6. #66
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Ja chcialem i to nawet bardzo.Problem w tym ze przy 2.4 w tym miejscu na ktore wskazuje EPER...wcale go tam niema,a jest zaslepiony.Niech zyje wloska dokumentacja technicznaAle w ELEARnie jest i chyba nawet procedura sprawdzania tego cuda

    - - - Updated - - -

    Nawet makaroniarz ktory tego urzadzonka szukal razem ze mna w mojej Alfie ...zglupialSzukalismy w najnowszym EPER i tez lipa.Podejrzenie padlo na czujnik zawartosci wody w paliwie,znajdujacy sie pod filtrem.Ze wzgledu na to ze zwyklego wychodza tylko dwa kable.U mnie zas 4.Wiec byc moze jest to tam.Choc EPER na to nie wskazuje

    - - - Updated - - -

    Podobno niektore modele mialy go montowane w tym kolektorze ... 2

  7. #67
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Ja u siebie wreszcie doszedlem do ladu.Wbrew pozorom chociaz EGR mialem wymieniany stosunkowo niedawno na nowy,ponownie do niego zagladnalem.Majac na uwadze poprzednie doswiadczenie,gdzie doslownie po przejechaniu 1500km Alfa wywalila check engine.Zatarty EGR.Teraz nawet nie pamietam jak dlugo go mialem i znow padl na pysk.Po wymianie na nowy,wszelkie dolegliwosci ustaly.Zniknelo szarpanie,dlawienie sie itp.Przy okazji wyczyscilem tez map sensor-tak dla zasady,tez byl juz troche zasyfialyCo ciekawe na starym EGR az tak duzo tego nagaru niema.Lecz pojedzilem troche z podlaczonym kompem,bledow zero ale cos mi ta praca EGR nie dawala spokoju...niby sie otwieral ,zamykal.Lecz nie tak jak trzeba.No i znow jest TiP ToPZałącznik 64245Załącznik 64246Załącznik 64247Tak wiec od dzis na pokladzie zagoscil EGR nr.4...ciekawe na jak dlugo

    - - - Updated - - -

    Jedno co jest pewne to to ze osprzet spod znaku Pierburg to SZMELC

    - - - Updated - - -

    Co rowniez mnie zastanawia to ze na foto 3 jest to widoczne pomiedzy srubami,jakgdyby nastapilo rozszczelnienie EGR,jest jakby przydymiony.W porzednim rowniez tak bylo.Jakby go rozdymalo ???

  8. #68
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xdj1
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 2,4jtdm, AR GT 1,9jtd
    Postów
    316

    Domyślnie

    Mam podobne szrpanie, a dokładnie tak towygląda:
    jadę sobie normanie przyspieszami zaczyna szarpaćm, jak dodam gazu szrpie niemiłosiernie, nastepnie redulcja bieg nizej i wszystko jest ok. Dodatkowo wyłączył mi się tempomat i nie dło się go juz włączyć. Za chwilę zaczą dopalać się dpf. Po zgaszeniusilnika i odpaleniutempomnat działa. Oco chodzi? Samo szarpanie bez innych objawów wystepuje dość często. Przepływka do około 3000 obrotów daje odczyt taki jak docelowy ale powyżej tych obrotów zatrzymuje się odczyt na około 600-700 a docelowe ma byc nawet 1200 ( bw aso mówili, że ma tak być). Egr niedawno wymieniany ale nie chodzi w całym zkresie (zamyka się do 4%, a otwiera do niecąłych 100%)
    Juz nie mam zdrowia do tego szrpania HELP.

  9. #69
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Moze powroc do poczatkowPrzyjzales sie wszystkim laczeniom na dolocie-rury szczelne???Przeplywka skas odbiera bledne dane

  10. #70
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Bachus
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    TJE
    Auto
    AR 159 1.9 16v
    Postów
    45

    Domyślnie

    Cześć
    Jakieś 2 tyg temu zaczęło mi się ślizgać sprzęgło( kilka razy na 5 biegu podczas około 100 km trasy). Zaraz po zauważeniu wymieniłem kompletne sprzęgło + koło dwumasowe. Pierwsze kilka dni po wymianie spokój. Dziś podczas jazdy na zimnym silniku podczas delikatnego przyspieszania słychać dziwny klekot(charczenie -nie wiem jak to można jeszcze nazwać) jakby metal uderzał o metal. Po przejechaniu około 2-3 km objaw ustaje ale za to przy przyciśnięciu ostro gazu tak przy 1.5 tyś obrotów auto bardzo wolno się zbiera a jak już osiągnie 2 tyś. to zaczyna się trząść( aż czuć wibracje) i tak do około 2.3 tysiąca obrotów. Powyżej jedzie normalnie. Wskazówka od turbo zachowuje się jak przed wystąpieniem objawów czyli normalnie ładuje. EGR mam zaślepiony całkowicie, korekty wtrysków też w normie.
    Wie ktoś może co to może być

Podobne wątki

  1. [Brera] szarpanie przy przy przyśpieszaniu, kontrolka silnika
    Utworzone przez dandel84 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-07-2014, 09:50
  2. Obroty pozostają przez chwilę przy 2tys po puszczeniu gazu
    Utworzone przez x69xxx69x w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-06-2012, 19:40
  3. [159] Szarpanie przy odpalaniu
    Utworzone przez Arthcc w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-11-2011, 17:00
  4. Szarpanie silnikiem przy odjęciu i dodaniu gazu do 2tys.
    Utworzone przez Kynium w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 08:26
  5. [145] Szarpanie przy ruszaniu
    Utworzone przez Wit w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 22:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory