Właśnie nie hamowałem bo nie było opcji dlatego jest jak jest
Właśnie nie hamowałem bo nie było opcji dlatego jest jak jest
WWW.TMIN.PL - ELEKTROMECHANIKA, KLIMATYZACJA, WULKANIZACJA(WYM.OPON), ALARMY , AKCESORIA ORAZ CZEŚCI TEL. 501-545-779
AUTA: jest 147 1,6TS, CHRYSLER 300C
była 145 1,4TS, 156 2,4jtd, 159 SW Ti 2,4 jtdm Q4, 156 2,5 V6
Troche metoda prob i bledow w sumie to juz trzy razy poprawiany a i tak jest do bani ostatnio nawet odkrylem ze komputer oklamuje na spalaniu bo jechalem po auto do szczecina z kolega i mialem zatankowane do pelna po calej trasie 930 km zatankowalismy w sumie 93 litry a srednia na koputerku wyszla 8,8
WWW.TMIN.PL - ELEKTROMECHANIKA, KLIMATYZACJA, WULKANIZACJA(WYM.OPON), ALARMY , AKCESORIA ORAZ CZEŚCI TEL. 501-545-779
AUTA: jest 147 1,6TS, CHRYSLER 300C
była 145 1,4TS, 156 2,4jtd, 159 SW Ti 2,4 jtdm Q4, 156 2,5 V6
Poszukaj kogoś kto ma hamowanie 4x4 ( wiem że cinek w gliwicach ma obciążeniową maha. ) i popraw to bo szkoda silnika .......
To sporo ryzykujesz, sprawdź chociaż jakie jest EGT, żeby nie uszkodzić motoru.
ja jestem właśnie po takim sprawdzeniu.
Na odcinku około 900km, komp pokazał mi 6,5, a po dolaniu paliwa okazało się, że jest 6,7l/100km
Różnica w zasadzie niewielka, ale jednak
Pozdrawiam.
- Rafał
0,2 litra to jeszcze dopuszczalne ale 1,2 to już troche duża różnica
WWW.TMIN.PL - ELEKTROMECHANIKA, KLIMATYZACJA, WULKANIZACJA(WYM.OPON), ALARMY , AKCESORIA ORAZ CZEŚCI TEL. 501-545-779
AUTA: jest 147 1,6TS, CHRYSLER 300C
była 145 1,4TS, 156 2,4jtd, 159 SW Ti 2,4 jtdm Q4, 156 2,5 V6
Jakie moce macie porobione w swoich 2,4? Jak ze zużyciem sprzęgła czy dwumasy? Jak się jeździ? Gryzę się z tym, robić czy nie, mam na razie wyrzucone klapy, dpf i egra i seryjne 200km trochę kopci jak się depnie.
I jak na zużycie przeniesienia wpływa dosyć agresywna jazda, tzn dosyć często kręcę ją do czerwonego pola.
no to czy zmęczone czy nie, to ciężko określić, bo przebiegu podobno jest 195 tys, ale w to ciężko uwierzyć![]()