manometr podłączyłem i było ok...tak jak powinno być a jak podłączyłem czujnik to kontrolka przy tysiącu obrotów nie gaśnie...![]()
manometr podłączyłem i było ok...tak jak powinno być a jak podłączyłem czujnik to kontrolka przy tysiącu obrotów nie gaśnie...![]()
Alfa Romeo 155 2.0 16v 150 km...
A ja dziś skończyłem zabawę w blacharkę, malowanie i polerowanie budy, grzeczny powrót do domu bo bez lusterek i wycieraczek, zamontowałem graty w garażu i jazda próbna, powrót do domu i się zaczeło coś się tłucze w zawieszeniu z przodu i silnik zaczął udawać traktor, chyba wariator szlag trafił, i jeszcze coś zaczeło wyć z lewej strony silnika, 3 miesiące w warsztacie, godzina jazdy i od jutra od nowa na kanał.
a moje 16v po rozrządzie się prawie roz.....,ale człowiek uratował
Aktualnie AR 166
3,0 24v 99
3,0 24v 04
Były AR 155 1,8 8V 97R
AR 155 1,8 FORMULA 94
AR 155 1,8 16V 98R
AR 155 2,5 TD 97R
AR 155 2,0 8V
AR 146 1,4 16V 98R
AR 146 1,4 BOXER 96R
AR 156 1,8 16V
AR 155 2,0 8V
Widzę , że nie tylko ja mam pecha ze swoją 155 .
Ja ze swoją walczyłem 3 miesiace , całe nowe zawieszenie przód , tył , układ hamulcowy , paliwowy , konserwacja , wydechowy i po 2 dniach jazdy nie da się biegów wrzucić
Stoi teraz Pi**** i gnije na deszczu , ma za kare !
A ja własnie wpadłem na tani i prosty sportowy wałek do 1.4 16V do seryjnego osprzętu, ew. lekkiego portingu/dolotu/wydechu/strojenia. Wiem, że temat 155 ale TSy 16V ogólnie ^^
Oryginalnie mamy: czas działania: 228 / 227°, wznios maksymalny: 8.30 / 7.55mm, wznios w TDC (GMP) 0.05 / 0.45mm
Wałki od 2.0 mają: czas działania: 247 / 251°, wznios maksymalny: 9.50 / 9.50mm, wznios w TDC (GMP) 0.30 / 0.75mm - troszkę za dużo, zwłaszcza dla 1.4.
Więc bierzemy je na szlifierkę do wałków np. do Rewaru i robimy: czas działania: 246 / 241°, wznios maksymalny: 9.00 / 8.45mm, wznios w TDC (GMP) 0.20 / 0.65mm i mamy średnio ostre wałki jak z CatCamsdół powinien zostać w miarę na miejscu, a góra dostać kopa.
A bardzo ostre? Czas działania: 250 / 246°, wznios maksymalny: 9.55 / 9,00mm, wznios w TDC (GMP) 0.35 / 0.90mm - ale to już na serii średnio podziała. Jak ktoś chce tanio domową metodą, wystarczy zjechać 0,5mm z krzywek wydechowych ^^ Przekrycia nie będą optymalne, ale i tak fajnie, z tym, że dół zamuli.
Takie tam, pomysły przy wertowaniu katalogów![]()
Ostatnio edytowane przez Rzmudzior ; 20-08-2012 o 17:27
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Mam pytanie , wsadzam do mojej 1,9 TD zawieszenie z 2,0 16V i potrzebuje tarcze , teraz pytanie czy tarcze z 2,0 8V a 16V są takie same?
Na allegro jest od zaje*** tarczy do 8V a do 16 prawie w ogóle ( Amiagas dalej nie przysłał częsci ) , a nie bede na niego czekał .
Łyknąć nawet mogę jakieś używki , jak są w dobrym stanie( przetocze i będzie bajka :p
jak bys potrzebowal tarcze (nacinane 2 miesiace jezdzone lub mniej ) 8 v to ja mam zestaw z klockami cena 200+przesylka
No bajka , tylko że ponoć są inne
I dupa blada ,