Wg mnie max 380 Nm i jak najwiecej KM. Pamietaj, ze to jednak KM jada, a Nm sprawiaja wrazenie, ze jedziesz.
Wg mnie max 380 Nm i jak najwiecej KM. Pamietaj, ze to jednak KM jada, a Nm sprawiaja wrazenie, ze jedziesz.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
Przyznaje, że moje przeświadczenie jest takie, że Nm przekładają się na przyśpieszenie, a km na vmax. Jak widać co osoba to inne zdanie![]()
Mozna to róznie interpretować ,gdyż w naszych jednostkach JTD ,gdzie wydatek paliwowy nie jest ogromny,większa ilość niutona w średnim zakresie (2500-3500) daje nam większą ilość koni w średnim zakresie przy uboższej górze ( max moc przy np 4200,a nie przy 4500) ,większa ilość niutona w wysokim zakresie obrotów ( 4000-4500) daje nam większa moc w tymże zakresie,ale też i niższą w średnim zakresie obrotów ,a 99% uzytkowników raczej będzie jeździło do 3000-3500 i tylko raz na ruski miesiąc dotrą do 4000 tłumacząc to nadmiernym obciążaneim/niszczeniem silnika,także ze swojej strony ludziom bez, mega aspiracji sportowych, polecam właśnie większy niuton w przedziale 2500-3500.Oczywiście najlepiej mieć duzy niuton w przedziale 2000-4500,ale tu trzeba dużych finansów ,a najlepiej dużej pojemności.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 03-08-2012 o 09:48