Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: 1.9 JTDm ile wytrzymają ori sprzęgło i napęd? Co można zmienić w silniku oprócz IC?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Wg mnie max 380 Nm i jak najwiecej KM. Pamietaj, ze to jednak KM jada, a Nm sprawiaja wrazenie, ze jedziesz.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  2. #12
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Wg mnie max 380 Nm i jak najwiecej KM. Pamietaj, ze to jednak KM jada, a Nm sprawiaja wrazenie, ze jedziesz.
    No to ja do tej pory żyłem w błędnym przekonaniu, że Nm jadą, a kM robią dobre wrażenie...
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar zapsu
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    w planach
    Postów
    206

    Domyślnie

    Przyznaje, że moje przeświadczenie jest takie, że Nm przekładają się na przyśpieszenie, a km na vmax. Jak widać co osoba to inne zdanie

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Wg mnie max 380 Nm i jak najwiecej KM. Pamietaj, ze to jednak KM jada, a Nm sprawiaja wrazenie, ze jedziesz.
    Mozna to róznie interpretować ,gdyż w naszych jednostkach JTD ,gdzie wydatek paliwowy nie jest ogromny,większa ilość niutona w średnim zakresie (2500-3500) daje nam większą ilość koni w średnim zakresie przy uboższej górze ( max moc przy np 4200,a nie przy 4500) ,większa ilość niutona w wysokim zakresie obrotów ( 4000-4500) daje nam większa moc w tymże zakresie,ale też i niższą w średnim zakresie obrotów ,a 99% uzytkowników raczej będzie jeździło do 3000-3500 i tylko raz na ruski miesiąc dotrą do 4000 tłumacząc to nadmiernym obciążaneim/niszczeniem silnika,także ze swojej strony ludziom bez, mega aspiracji sportowych, polecam właśnie większy niuton w przedziale 2500-3500.Oczywiście najlepiej mieć duzy niuton w przedziale 2000-4500,ale tu trzeba dużych finansów ,a najlepiej dużej pojemności .
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 03-08-2012 o 09:48

Podobne wątki

  1. [159] Co więcej oprócz chip tuningu w 1.9 JTDm 150 km ?
    Utworzone przez Ernest w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 67
    Ostatni post / autor: 03-03-2017, 07:45
  2. Można zmienić prędkościomierz?
    Utworzone przez lukas1983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-11-2014, 22:10
  3. [Brera] czy można zamonontowwać napęd na 4 koła Q4 w alfie?
    Utworzone przez Alfalover w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-04-2013, 16:47
  4. [159] Czy można zmienić sterownik silnika bez zgrywania programu? Co muszę wymienić?
    Utworzone przez loren w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 09:27
  5. Co można zmienić za pomocą programu UNIDIAG ?
    Utworzone przez jptomczyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-09-2009, 21:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory