Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: turbo do ar 156 gdzie zrobic??

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Jak jechać to do sprawdzonej firmy, to całe at2000 nie budzi zaufania.

  2. #12
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Albo fundnac sobie poprostu gotowca....208 PS...Novitec
    http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-15...item43b22f38d0

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    To nie jest przypadek, że nie ma zdjęć z pod maski.. Ponoć potrafi to być niezłą rzeźbą...

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Za 10tys zl nikt nie zakuje i nie zaturbi Ci silnika... musisz liczyć bardziej 15tys zl.. Chyba nie sądzisz, że kupisz dobrą turbinę, intercooler, orurowanie wyciągniesz z 250KM i będzie wszystko cacy?
    Musisz rozebrać silnik i go zakuć i/lub odprężyć. Koszt remontu silnika 2.0TS to około 2-3tys zl..... zakucie silnika tańsze nie będzie... Na koniec strojenie tego wszystkiego...

    Sprzedaj 2.0TS i kup coś mocniejszego. Wyjdzie taniej i solidniej. 2.5V6 albo 2.4JTD... najlepiej 2.4JTDm+Chip jak chcesz konkretna moc..
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  5. #15
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    Ta alfa z ital performance zrobiona kompleksowo to bardziej podchodzi pod 30tys niż pod 10... poczytajcie sobie dokładnie co tam jest zrobione, same tłoki to koszt około 600zielonych za sztukę...
    Ostatnio edytowane przez szamacz ; 16-09-2012 o 09:34
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    30 tysięcy może być jeszcze mało. Generalnie, po taniości nie uturbisz, a temat już był rozpoznawany z każdej strony - jedyna opcja, to jak jesteś mechanikiem i sam sobie to zrobisz

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    Cytat Napisał minciu Zobacz post
    Koszt remontu silnika 2.0TS to około 2-3tys zl..... zakucie silnika tańsze nie będzie... Na koniec strojenie tego wszystkiego...
    koszt porzadnego przygotowania silnika(slupek z glowica) pod turbo zamknie sie mniej wiecej w kwocie ok 12-13 tyz zł

    - kute tłoki wossnera 2400zł
    - kute korbowody 1500-1800zł
    - uszczelka pod glowice spesso racing 650zł
    - obrobka bloku(planowanie bloku + honowanie cylindrow + osiowanie + obrobka walu korbowego + usuniecie walkow balansujacych i zaslepienie otworow) od ok 1200zł
    - obrobka glowicy - wszystko zalezy w jakim stanie jest glowica i co chce sie z nia zrobic 750zł-2500zł
    - swiece irydowe denso 50zł szt
    - nowe kable zaplonowe boscha 250zł
    - nowa pompa oleju 600zł
    - kompletny zestaw uszczelek do przegladu bloku i glowicy 430zł
    - uszczelniacz walu corteco 100zł
    - uszczelki walkow rozrzadu 60zł
    - polpanewki walka 23zł
    - pasek rozrzadu 120zł
    - napinacz paska rozrzadu + rolka ok 250zł
    - napinacz paska urzadzen pomocniczych 130zł
    - rolka paska urzadzen pomocniczych 130zł
    - pompa wody ok 230zł
    - pasek urzadzen pomocniczych ok 80zł
    - panewki korbowodowe i glowne ok 250zł
    - czesto sie zdaza, ze walki rozrzadu trzeba wymienic bo przytarte sa krzywki ok 120zł za uzywane
    - czujnik polozenia walu ok 90zł
    - czujnik polozenia walka ok 300zł
    - sruby do przykrecenie glowicy ok 150zł
    - rozne duperele w postaci farby zeby pomalowac blok i inne rzeczy ktore naprawde ciezko zliczyc
    - robocizna mechanika od 2000zł

    dalsza lista reczy do kupienie jest jeszcze dluzsza

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    no własnie samo przygotowanie pod turbo to koszt 13 tyś a za 24 tysiaki masz kompresorek rotrexa do 2.5 V6 nowy z gwarancją robocizną i strojeniem

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Tylko że turbo a kompresor to dwa różne światy Ja osobiście wolałbym turbo...

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    kompresor bezpieczniejszy , nie wymaga az takich zmian w silniku i jest to doładowanie mechaniczne

Podobne wątki

  1. gdzie zrobic proxy w poznaniu?
    Utworzone przez kuba093 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-08-2014, 18:38
  2. gdzie w poznaniu proxy zrobic?
    Utworzone przez kuba093 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-08-2014, 17:51
  3. Gdzie najlepiej zrobic chip-tuning
    Utworzone przez zibi_rossi w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-04-2010, 14:36
  4. gdzie najlepiej w warszawie zrobic blacharke
    Utworzone przez alficzka Ferra w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-04-2009, 21:52
  5. Gdzie w wawie zrobic 166-tke??
    Utworzone przez alficzka Ferra w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-04-2009, 22:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory