Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Ginie około 1L oleju na 1000km

  1. #11
    Bigi
    Gość

    Domyślnie

    gdzie byś polecał zrobić ten zabieg??? w autoryzowanym serwisie, czy wystarczy jakiś zwykły serwis? bo podejrzewam, że w zwykłej stacji diagnostycznej mimo, że mi to zrobią to nie powiedzą nic co mi pomoże?

  2. #12
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Firma chyba nieistotna, byle sprzęt do pomiaru mieli.
    To mechanik jest ważny. Pogadaj z mechanikiem, który Ci
    to będzie robił, powiedz mu o co Ci chodzi i w czym ma to pomóc,
    będzie wiedział czego szukać. Jak jest rozumny to będzie ok.

    ASO ma tą zaletę, że możesz zażyczyć sobie wyszczególnione na piśmie
    co zrobili i co stwierdzili (powinni sami z siebie tak robić, ale różnie bywa).
    Ale zapłacisz więcej.

    Powodzenia i daj znać co wyszło.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  3. #13
    Bigi
    Gość

    Domyślnie

    dzięki, tak zrobię, a co do gtv, to szczerze polecam, auto jak mało które cieszy swoim nietypowym klimatem, tylko te problemy, musisz uzbroić się w cierpliwość podczas poszukiwań swojej gtv :]

  4. #14
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    I jak? Znalazłeś przyczynę?
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  5. #15
    Bigi
    Gość

    Domyślnie

    Robiłem analizę oleju, tragicznie nie wyszło ale powyżej normy hc około 300 było a powinno si.ę w 100 zamknąć, być może to tuleje, bo na 2 cylindrach są wżery, ledwo widoczne, ale nic innego do mnie nie przemawia

  6. #16
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Wydaje się, że masz podwójny problem, jeden to jak sam napisałeś:
    Cytat Napisał Bigi
    chodził ok 2h trochę pogazowałem od czasu do czasu do 3-3,5 tyś obr, spuścił tylko 1 kroplę oleju
    w trasie może być tego więcej niż kropla, autem trzęsie itd.
    A po drugie, ponieważ olej składa się głównie z węglowodorów (HC) jest spalany.

    Ale może niech się jakiś mechanik wypowie. Bo HC wynoszące 300 ppm to w sumie dramat nie jest.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  7. #17
    april
    Gość

    Domyślnie

    W poprzednim aucie(Tipo) tak miałem.Tutaj dużo pomoże miska olejowa.Ja miałem też pękniętą i mniej więcej tyle samo oleju gineło.Nie wydawaj niepotrzebnie kasy na razie.Ja załatwiłem sprawe żywicą epoksydową,z podkładem fibrowym.Oczyść bardzo dokładnie miejsce pęknięcia.Szczotka druciana,skrobaki,pilniki.Potem odtłuścić.Może być tak,że z odtłuszczeniem będzie problem,to staraj się nie dotykać szmatką samego pęknięcia.Kup sobie żywicę epoksydową 2 składnikową np Technicol szybkowiążącą.Przygotuj kawałek włókna szklanego (może być fibra do łączenia płyt G/K) większą o około 2 cm na stronę pęknięcia.Nałóż klej,połóż fibrę i nakładaj na nią aż się przesączy.Po 2 godzinach możesz ruszać w drogę.Może opis wydawać się śmieszny,ale na pewno skuteczny.Pozdrawiam.

  8. #18
    april
    Gość

    Domyślnie

    W poprzednim aucie(Tipo) tak miałem.Tutaj dużo pomoże miska olejowa.Ja miałem też pękniętą i mniej więcej tyle samo oleju gineło.Nie wydawaj niepotrzebnie kasy na razie.Ja załatwiłem sprawe żywicą epoksydową,z podkładem fibrowym.Oczyść bardzo dokładnie miejsce pęknięcia.Szczotka druciana,skrobaki,pilniki.Potem odtłuścić.Może być tak,że z odtłuszczeniem będzie problem,to staraj się nie dotykać szmatką samego pęknięcia.Kup sobie żywicę epoksydową 2 składnikową np Technicol szybkowiążącą.Przygotuj kawałek włókna szklanego (może być fibra do łączenia płyt G/K) większą o około 2 cm na stronę pęknięcia.Nałóż klej,połóż fibrę i nakładaj na nią aż się przesączy.Po 2 godzinach możesz ruszać w drogę.Może opis wydawać się śmieszny,ale na pewno skuteczny.Pozdrawiam.

  9. #19
    Bigi
    Gość

    Domyślnie

    nie wiem czy da się tą miskę jakoś załatać, jest już tak nieumiejętnie pospawana, że zlokalizowanie miejsca, przez które cieknie olej jest mało możliwe, pozostaje chyba tylko wymiana

  10. #20
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    I co? Wymieniłeś miskę? Jest poprawa?
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2013, 21:53
  2. Ginie prąd JTD
    Utworzone przez Darek W-wa w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-01-2013, 16:19
  3. AR za około 40 tyś pln. GT czy 159 ?
    Utworzone przez Belmondo w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-04-2012, 23:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory