żuwik-oczywiście masz racje,to jedna z głównych ideii metalowych rur,ale tak jak krajcok napisał,przy front IC nie możliwym jest zastosowanie innych rur niż metalowe.
żuwik-oczywiście masz racje,to jedna z głównych ideii metalowych rur,ale tak jak krajcok napisał,przy front IC nie możliwym jest zastosowanie innych rur niż metalowe.
Rozumiem, ale postanowiłem trzymać się tematu (co się rzadko zdarza) a ten jest o wymianie seryjnych na metalowe
![]()
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...
Dołączę się do tematu, jakiś czas temu otrzymałem nową mapę do swojej alfy, na nowej mapie turbo więcej pompuje i pomyślałem o wymianie rur na stalowe. Ma to w takim przypadku wg. Was sens? Tak jak czytamy stalowa będzie wytrzymalsza, ale jak dobrać średnicę?
Myślę o założeniu średnicy takiej jak w oryginalnej gumowej rurze, wtedy dolot niczym by się nie różnił po za wytrzymałością i jakimś tam efektem wizualnym.