Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Uszczelnie tulei cylindrowych

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    BTW, z czego są te oringi?? Bo ja z racji wykonywanej pracy mam dostęp, lub mogę mieć do oringów z viton'u itp. myślicie że dadzą radę?? Latają w temp. do 110-120 stopni więc IMO mogą być jako zamiennik.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Z gumy
    Na dniach się okaże, czy te z 75 tki pasują, a jeszcze jest ich zapas, więc poczekaj chwilę

    Mz. mogłyby podpasować z DOHC Alfy, potocznie zwanego NORDem, trzeba tylko dorwać katalog i sprawdzić jakie były wymiary zewnętrzne tulei.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Ale czyszczenie gniazd tulei to czysta radość prawie cały dzień na to poświęciłem. Od strony wału przypalona maź - zdaje się olej - w gnieździe, od strony "wodnej" - coś jeszcze gorszego - gumowate i przypalone.
    Przy założeniu, że nie powinno się poniszczyć powierzchni przylegania to czyszczenie to sama przyjemność.

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Ja to nawet tulei nie mogę wyciągnąć... Jak to robili u Ciebie??

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.5v6 Super 92r.
    Postów
    554

    Domyślnie

    Cytat Napisał maicher Zobacz post
    Ale czyszczenie gniazd tulei to czysta radość prawie cały dzień na to poświęciłem. Od strony wału przypalona maź - zdaje się olej - w gnieździe, od strony "wodnej" - coś jeszcze gorszego - gumowate i przypalone.
    Przy założeniu, że nie powinno się poniszczyć powierzchni przylegania to czyszczenie to sama przyjemność.
    U siebie to samo robiłem, choć powiem wam że te oringi po 20 latach są z plastiku po dotknięciu się kruszyły, wziałem oryginalne to to mi wyglądało na zwykły oring żaden odporniejszy w każdym razie mimo to że guma zmieniła się w plastik to płyn do miski się nie wlewał, żałowałem tylko że nie poszedłem i na wymiar sobie nie kupiłem za grosze bo za 6 gumek taką kasę płacić to tylko w serwisie
    Audi S6 2.2AAN 95r 7.2014-??
    Alfa 155 2.5v6 Super 92r 2008-11.2014
    Alfa 155 2.5v6 92r - Dawca
    Posiadam dużo części wiec jak coś proszę pisać.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Grzybek, rozbierasz swój silnik, czy znowu ćwiczysz na jakimś znalezionym w lesie egzemplarzu?
    Nie wiem jak to zrobili, mogę zapytać przy okazji, w każdym bądź razie szlifierze dorobili sobie do tego jakieś narzędzie

    Michu, dałeś tylko oringi i żadnego smaru czy innego cuda dla uszczelnienia?

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    maicher, rozbieram ten zapasowy i za chiny ludowe tuleje nie chcą się ruszyć...

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Moze wkleili je z braku uszczelek

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    No właśnie chyba często jest z nimi problem. Postaram się zebrać niezbędną wiedzę w tygodniu

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Maicher, jak tam, pchnąłeś temat? U mnie to samo - tuleje siedzą mocno w bloku. Chyba zatem można przypuszczać, że i u mnie są poklejone i że to może być fabryczny patent.
    Ostatnio edytowane przez JacekK ; 14-08-2012 o 19:02

Podobne wątki

  1. ściągacz do tulei
    Utworzone przez bastan w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-08-2013, 21:08
  2. Rozwiercenie tulei w 2,5 V6 24V
    Utworzone przez adamus w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-11-2012, 23:29
  3. [33] Wymiary tulei
    Utworzone przez matt155 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2012, 15:29
  4. Wymiana tulei wahacza.
    Utworzone przez wojtas_aw w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-05-2012, 07:48
  5. Tylne zawieszenie - 8 TULEI
    Utworzone przez Kilmer w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-05-2012, 09:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory