Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 88

Temat: Podwójny tłumik do wersji silnikowych 1.9, 1.8

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    jak ja tylko wyjmiesz to prawy otwor bedzie widocznie wiekszy niz lewy.Koledzy z forum robili tak ze docinali ta zaslepke do podobnych rozmiarow otworu po lewej stronie

  2. #22
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    proponuje odrazu w zderzaku wyciac tylko srodek bez obramowki,wyciac "tak sobie" a pozniej na wiertareczke koncoweczka z frezem lub taka do szlifowania i ladnie wyrownac,problem z przyklejaniem owej rameczki omijamy ,

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar Kattom
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1.8 MPI 140KM; AR Giulietta 1,75 TBi 240KM 8C ; AR Giulia Veloce TI 280KM CR
    Postów
    64

    Domyślnie

    Jak zauważycie u siebie przy fabrycznym jednostronnym tłumiku jest dodatkowa ramka. Kiedy wyjmuje się zaślepkę z prawej strony - ramki brak, dlatego otwór jest większy. Mam wrażenie, że taka ramka w ASO będzie parę złotych kosztowała i nada temu wygląd oryginału.
    Mylę się ?

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    jesli jest osobno to ok,ale ja uwazam ze jest to czesc zderzaka wiec....

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    proponuje odrazu w zderzaku wyciac tylko srodek bez obramowki,wyciac "tak sobie" a pozniej na wiertareczke koncoweczka z frezem lub taka do szlifowania i ladnie wyrownac,problem z przyklejaniem owej rameczki omijamy ,
    Ja dokładnie tak zrobiłem i wszystko równo i bez żadnego klejenia

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał radzik2908 Zobacz post
    Moim zdaniem, wyglądać ma i tak będzie, a to ile koni pod maską to drugorzędna sprawa.

    No tak, ale wyglądać ma rasowo... sportowo... bojowo.... a rzeczywistość jest zupełnie inna.

    No ale każdy ma inne podejście
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  6. #26
    Użytkownik Świeżak Avatar Kattom
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1.8 MPI 140KM; AR Giulietta 1,75 TBi 240KM 8C ; AR Giulia Veloce TI 280KM CR
    Postów
    64

    Domyślnie

    Cytat Napisał karmal Zobacz post
    No tak, ale wyglądać ma rasowo... sportowo... bojowo....
    I tak właśnie będzie wyglądało.

    Rasowość, sportowość czy bojowość na drodze nie wynika z tego co masz pod maską.
    Jest wielu mistrzów suchych prostych ...
    Nie wiem jak dużo jeździsz w trasach i jakim stylem jazdy się cechujesz, ale ja na drogach dwupasmowych wyprzedam głównie na zakrętach - wtedy kiedy mistrzowie prostych zwalniają.

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kattom Zobacz post
    I tak właśnie będzie wyglądało.

    Rasowość, sportowość czy bojowość na drodze nie wynika z tego co masz pod maską.
    Jest wielu mistrzów suchych prostych ...
    Nie wiem jak dużo jeździsz w trasach i jakim stylem jazdy się cechujesz, ale ja na drogach dwupasmowych wyprzedam głównie na zakrętach - wtedy kiedy mistrzowie prostych zwalniają.

    To ja na zakrętach zwalniam.... bo nie wiem co jest za zakrętem.... bo w PL są takie drogi, że nawet na dwupasmówce za zakrętem może być skrzyżowanie albo przejście dla pieszych.... bo za zakrętem może u nas się stać zupełnie wszystko!
    I też wolę zapier.... jak jest sucho i na prostej. Jak jest mokro i kręto to jadę ostrożnie i wolno - to nie rajdy.
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  8. #28
    Użytkownik Świeżak Avatar Kattom
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1.8 MPI 140KM; AR Giulietta 1,75 TBi 240KM 8C ; AR Giulia Veloce TI 280KM CR
    Postów
    64

    Domyślnie

    Skoro nie rajdy to czemu "zapier.." ?
    Polskie drogi to niestety jeden wielki rajd na bycie pierwszym od świateł do świateł, nie ustępowanie, nie wpuszczanie, nie pozwalanie się wyprzedzić.
    Długo by jeszcze ciągnąć, temat na dobrą flaszkę.
    Ja po prostu trzymam prędkość. Najczęściej na prawym, bo na lewym mistrz prostej z silnikiem ze sporym zapasem hamuje.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    159SW 1.8MPi+LPG
    Postów
    57

    Domyślnie

    karmal bez obrazy, ale coś mi się wydaje że masz jakiś kompleks "wielkości i mocy" Kolega założył temat o montażu drugiej końcówki a ty rozpoczynasz bezsensowną dyskusję o mocy lub jej braku. Ja też mam MPi i 140KM i pomimo faktu ze czasami na trasie przydałoby się troszkę więcej nie żałuję, ja jeżdżę w 80% po mieście i tutaj ta moc jest wystarczająca. Kiedyś czytałem artykuł o wykorzystaniu mocy w samochodach, i jak się okazuje 90% czasu wykorzystujemy tak naprawdę max 50% tego co mamy pod maską.
    Sorry za off top.

  10. #30
    Użytkownik Świeżak Avatar Kattom
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1.8 MPI 140KM; AR Giulietta 1,75 TBi 240KM 8C ; AR Giulia Veloce TI 280KM CR
    Postów
    64

    Domyślnie

    O tym właśnie mówię.
    Chcę drugą końcówkę, bo ma wyglądać. Ona i tak nie jeździ.
    Topic off. Sprawa wyjaśniona.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-05-2014, 18:26
  2. [159] Jak brzmi podwójny wydech z 2.4 JTDm? Chcę zamontować podwójny do 1.9 JTDm
    Utworzone przez Alfalover w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-10-2010, 21:14
  3. Amortyzatory z różnych wersji silnikowych.
    Utworzone przez Qki w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 24-03-2010, 18:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory