Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Uszczelnie tulei cylindrowych

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    O Jacek, pochwaliłbyś się jak udało Ci się w końcu zdjąć tą głowicę i co ją trzymało
    Ciekawy jestem, a Ty nic ani słowa

    Temat pchnięty przez szlifierzy, oni je wybili z bloku, ale chyba coś sobie musieli do tego dorobić, jakieś narzędzie. Szczegóły we wrześniu, bo szlifierze wzięli sobie urlop
    Jim K. pisze że wybijanie tulei to robota ciężka i bezsensowna, lepiej ją komuś oddać

  2. #22
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Ano się nie chwalę, bo nie moja robota, no i nadal za dużo niewiadomych ale poza tym dopiero co się dowiedziałem i i tak chciałem zadzwonić z relacją i dalszymi pytaniami. W każdym razie wiem tyle, że te dwie dodatkowe śrubki już były odkręcone, a i specjalista nie doszedł do zrobienia narzędzia o którym pisałeś, bo jakoś mu się udało w końcu zdjąć tą głowicę. Nie wiem czy użył jakichś tajnych czarów i magicznych płynów, czy może po prostu walczył wytrwale ale mówił, że nawet jak już odkleiła się od bloku to i tak cały czas szła tak samo opornie(jeśli nie gorzej). Szpilki całe usyfione, gwintów nie widać bo się zakleiły tym brudem. Samo wybicie tulei wydaje się nie być tak straszne jak to podniesienie głowicy ale martwi mnie to co potem, co zrobić by efekt był pewny, bo nie ma pewności czy te uszczelki dadzą radę na dłuższą metę mimo że fabryczny element(parę razy zdarzyło mi się natrafić na bubel w aso). Z drugiej strony to co pisał grzybek - jak te fabryczne uszczelki potrafią wyglądać po latach..

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Nie ma mowy żeby te uszczelki zakładać jeszcze raz! Po wybiciu tulei nadają się na śmietnik.
    Aby był pewny efekt naprawy, musisz:
    - spomiarować tuleje (w tym na owalizację) i tłoki, ew. użyć nowych
    - wyczyścić dokładnie miejsce mocowania tulei
    - zamontować tuleje na nowe oringi.

    To chyba tyle w telegraficznym skrócie

  4. #24
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał maicher Zobacz post
    Nie ma mowy żeby te uszczelki zakładać jeszcze raz! Po wybiciu tulei nadają się na śmietnik.
    Oczywiście miałem na myśli nowe części, jednak niekoniecznie takiej jakości jak fabryczne na pierwszy montaż i niekoniecznie tak samo zmontowane(brak tego kleju, o ile on w ogóle jest fabryczny).

  5. #25
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    ja rozebierajac 10 szt ts 8v nie mialem z ich wybiciem problemu (jest prosty sciagacz do tego poprosze mechaniora od ktorego pozyczalem o mozliwosc obcykania ) a co do oringow wszelkie produkty firmy glaser oraz dello moza w kurzy kuper wlozyc. polecam goetze oraz payen. A generalnie polecami kity uszczelnien typu gora dol z reinza payena itd
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

Podobne wątki

  1. ściągacz do tulei
    Utworzone przez bastan w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-08-2013, 21:08
  2. Rozwiercenie tulei w 2,5 V6 24V
    Utworzone przez adamus w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-11-2012, 23:29
  3. [33] Wymiary tulei
    Utworzone przez matt155 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2012, 15:29
  4. Wymiana tulei wahacza.
    Utworzone przez wojtas_aw w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-05-2012, 07:48
  5. Tylne zawieszenie - 8 TULEI
    Utworzone przez Kilmer w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-05-2012, 09:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory