jak ja tylko wyjmiesz to prawy otwor bedzie widocznie wiekszy niz lewy.Koledzy z forum robili tak ze docinali ta zaslepke do podobnych rozmiarow otworu po lewej stronie
jak ja tylko wyjmiesz to prawy otwor bedzie widocznie wiekszy niz lewy.Koledzy z forum robili tak ze docinali ta zaslepke do podobnych rozmiarow otworu po lewej stronie
proponuje odrazu w zderzaku wyciac tylko srodek bez obramowki,wyciac "tak sobie" a pozniej na wiertareczke koncoweczka z frezem lub taka do szlifowania i ladnie wyrownac,problem z przyklejaniem owej rameczki omijamy ,![]()
Jak zauważycie u siebie przy fabrycznym jednostronnym tłumiku jest dodatkowa ramka. Kiedy wyjmuje się zaślepkę z prawej strony - ramki brak, dlatego otwór jest większy. Mam wrażenie, że taka ramka w ASO będzie parę złotych kosztowała i nada temu wygląd oryginału.
Mylę się ?
jesli jest osobno to ok,ale ja uwazam ze jest to czesc zderzaka wiec....![]()
_____________________________
Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019
Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017)
Aktualnie Maserati Ghibli S
I tak właśnie będzie wyglądało.
Rasowość, sportowość czy bojowość na drodze nie wynika z tego co masz pod maską.
Jest wielu mistrzów suchych prostych ...
Nie wiem jak dużo jeździsz w trasach i jakim stylem jazdy się cechujesz, ale ja na drogach dwupasmowych wyprzedam głównie na zakrętach - wtedy kiedy mistrzowie prostych zwalniają.
To ja na zakrętach zwalniam.... bo nie wiem co jest za zakrętem.... bo w PL są takie drogi, że nawet na dwupasmówce za zakrętem może być skrzyżowanie albo przejście dla pieszych.... bo za zakrętem może u nas się stać zupełnie wszystko!
I też wolę zapier.... jak jest sucho i na prostej. Jak jest mokro i kręto to jadę ostrożnie i wolno - to nie rajdy.
_____________________________
Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019
Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017)
Aktualnie Maserati Ghibli S
Skoro nie rajdy to czemu "zapier.." ?
Polskie drogi to niestety jeden wielki rajd na bycie pierwszym od świateł do świateł, nie ustępowanie, nie wpuszczanie, nie pozwalanie się wyprzedzić.
Długo by jeszcze ciągnąć, temat na dobrą flaszkę.
Ja po prostu trzymam prędkość. Najczęściej na prawym, bo na lewym mistrz prostej z silnikiem ze sporym zapasem hamuje.
karmal bez obrazy, ale coś mi się wydaje że masz jakiś kompleks "wielkości i mocy" Kolega założył temat o montażu drugiej końcówki a ty rozpoczynasz bezsensowną dyskusję o mocy lub jej braku. Ja też mam MPi i 140KM i pomimo faktu ze czasami na trasie przydałoby się troszkę więcej nie żałuję, ja jeżdżę w 80% po mieście i tutaj ta moc jest wystarczająca. Kiedyś czytałem artykuł o wykorzystaniu mocy w samochodach, i jak się okazuje 90% czasu wykorzystujemy tak naprawdę max 50% tego co mamy pod maską.
Sorry za off top.
O tym właśnie mówię.
Chcę drugą końcówkę, bo ma wyglądać. Ona i tak nie jeździ.
Topic off. Sprawa wyjaśniona.