Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Temat: Carserwis ostatnie 159 1,8 tbi na Polske czy to prawda?

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Jeśli to ma być biturbo o takim charakterze jak TBi, to moc tutaj niewiele pomoże...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    Cytat Napisał szewi Zobacz post
    Andreus mozesz byc zawiedziony, masz spoko jednostke; moje wrazenia z testow sa takie ze Tbi niestety nie powala, spodziewalem sie wiecej po tym silniku, przyspieszenie nie wgniata w fotel, dzwieku nie uraczysz, w nowoczesnym, wyzylowanym turbodoladowanym silniku beznynowym psuc sie tez jest co, potwierdzam ze turbo tez nie slychac jakos specjalnie. Wszyscy pisza o osiagach, przyspieszeniu, spalaniu, wadze itp, ale prawde mowiac, jak wsiadlem i depnalem to sie zastanawaialem gdzie one sa...Jak chcesz sie bawic to dlubnij swoja SW 170 na ponad 200 koni i bedziesz mial auto szybsze niz Tbi. wg mnie zamiana 170 SW na 200 Tbi nie ma sensu. W trasach tez zawsze dizel bedzie mial przewage (elastycznosc, spalanie).
    Jak szukasz beznyny i dzwieku to rozgladnij sie za jakims V6 lepiej.
    Twoja wypowiedź jest nieobiektywna
    jak mogły cie powalic osiagi Tbi skoro jeździsz alfą o 50Km i 100Nm mocniejsza?
    To tak jakbym napisał, że moja 180 konna alfa w ogóle nie ma osiągów, gdy przesiadam sie z 250 konnego jaguara...

  3. #33
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Warszawa/Piotrków
    Auto
    AR 159 1,9 jtdm 2007/ 187,8 KM - 417 Nm
    Postów
    187

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    Twoja wypowiedź jest nieobiektywna
    jak mogły cie powalic osiagi Tbi skoro jeździsz alfą o 50Km i 100Nm mocniejsza?
    To tak jakbym napisał, że moja 180 konna alfa w ogóle nie ma osiągów, gdy przesiadam sie z 250 konnego jaguara...
    Mogę poprzeć Andreusa, ponieważ mam swoja 187 KM/417 Nm 1,9 jtdm i jak wcisnę jej porządnie buta to wciska w fotele aż miło, ale jak zrobie to w 1750 niestety efektu nie ma tego, finalnie pewnie się zbierze szybciej do 100 % 1750 ale to pewnie o jakąś sekundę, ale odczucia i tak słabsze. Wiem bo jeździłem na próbnej w zasadzie na cioraniu w zeszłą sobotę i z nóg mnie nie zwalił, jednak pierwsze co bym zrobił to chip u Cinka mam nadzieje ze do 235-240 KM/ okolice 380 Nm by weszło, ale co z tego jak auta nie da się już kupić.

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    Twoja wypowiedź jest nieobiektywna
    jak mogły cie powalic osiagi Tbi skoro jeździsz alfą o 50Km i 100Nm mocniejsza?
    To tak jakbym napisał, że moja 180 konna alfa w ogóle nie ma osiągów, gdy przesiadam sie z 250 konnego jaguara...
    oczywiscie, ze jest nieobiektywna ale mimo wszystko myslalem ze Tbi mi sie spodoba, gdzies tam tez mam nostalgie za benzina - ale po jazdach upewnilem sie ze moj wybor byl sluszny - milo bylo potem wsiasc do starego poczciwego klekocika

  5. #35
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Tarnobrzeg
    Auto
    159SW 2.0JTDm(2012), 213Ps 420Nm
    Postów
    134

    Domyślnie

    Fajnie by było gdyby w Gulii silniczki choć trochę przypominały te biturbo z koncernu BMW. Moment od samego dołu i stały ciąg do końca skali. Poza tym pojemność do 2.0l ma znacznie niższą cenę startową(mała akcyza). 15% różnicy w cenie przy nowym aucie to sporo, dlatego wolałbym BiTurbo od wolnossącego V6.
    Klekocik też pewnie będzie mocniejszy z wyższymi niutonami i dwoma turbinkami.
    Ostatnio edytowane przez Andreus1979 ; 11-08-2012 o 10:50

  6. #36
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar m!ke
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR159 2.4 Q4
    Postów
    273

    Domyślnie

    Ja w nowej Gulii wolałbym wolnossące 3.0 V6 albo 2,5 V6 i napęd Q4 - marzenia-później tylko kompresorek i opony do wymiany co sezon

  7. #37
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Warszawa/Piotrków
    Auto
    AR 159 1,9 jtdm 2007/ 187,8 KM - 417 Nm
    Postów
    187

    Domyślnie

    Cytat Napisał m!ke Zobacz post
    Ja w nowej Gulii wolałbym wolnossące 3.0 V6 albo 2,5 V6 i napęd Q4 - marzenia-później tylko kompresorek i opony do wymiany co sezon
    Fiu Fiu lista życzeń :-).
    Oby ktoś z Alfy to czytał.
    Ja powiem tak, że nie wiem co wole bo nie wiemy jaka będzie masa etc. Załóżmy, że jeszcze więcej kg wieć biturbo 2,5 l ?

Podobne wątki

  1. Alfa 159 TBI - lubliniec RPM PH ASO Fiat / CARSERWIS Warszawa
    Utworzone przez Rewil w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-01-2014, 18:57
  2. Carserwis na 1-go Sierpnia
    Utworzone przez Ygrek w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-08-2012, 21:24
  3. Alfa 147 1.6 105KM Carserwis
    Utworzone przez kosciej w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-03-2011, 14:37
  4. [*] Ostatnie pożegnanie Stikera [*]
    Utworzone przez Fred w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 116
    Ostatni post / autor: 22-04-2009, 19:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory