Jeśli to ma być biturbo o takim charakterze jak TBi, to moc tutaj niewiele pomoże...
Jeśli to ma być biturbo o takim charakterze jak TBi, to moc tutaj niewiele pomoże...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Mogę poprzeć Andreusa, ponieważ mam swoja 187 KM/417 Nm 1,9 jtdm i jak wcisnę jej porządnie buta to wciska w fotele aż miło, ale jak zrobie to w 1750 niestety efektu nie ma tego, finalnie pewnie się zbierze szybciej do 100 % 1750 ale to pewnie o jakąś sekundę, ale odczucia i tak słabsze. Wiem bo jeździłem na próbnej w zasadzie na cioraniu w zeszłą sobotę i z nóg mnie nie zwalił, jednak pierwsze co bym zrobił to chip u Cinka mam nadzieje ze do 235-240 KM/ okolice 380 Nm by weszło, ale co z tego jak auta nie da się już kupić.
Fajnie by było gdyby w Gulii silniczki choć trochę przypominały te biturbo z koncernu BMW. Moment od samego dołu i stały ciąg do końca skali. Poza tym pojemność do 2.0l ma znacznie niższą cenę startową(mała akcyza). 15% różnicy w cenie przy nowym aucie to sporo, dlatego wolałbym BiTurbo od wolnossącego V6.
Klekocik też pewnie będzie mocniejszy z wyższymi niutonami i dwoma turbinkami.
Ostatnio edytowane przez Andreus1979 ; 11-08-2012 o 10:50
Ja w nowej Gulii wolałbym wolnossące 3.0 V6 albo 2,5 V6 i napęd Q4 - marzenia-później tylko kompresorek i opony do wymiany co sezon![]()