Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Wymiana regulatora napiecia w 2.5V6

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2.5 V6 2000r., jest Giulietta QV, jest Stelvio 280 KM
    Postów
    360

    Domyślnie Wymiana regulatora napiecia w 2.5V6

    Pytanie.Trudno jest wymienic sam regulator napiecia w 156 2.5V6 z 2000r?Duzo z tym roboty?I drugie pytanie czy lepiej od razu wyjac alternator czy wyjecie alternatora to zupelnie inna bajka?Pytam sie o to bo w ciagu ostatnich 2-3 miesiecy 2 razy padl mi akumulator i po prostu nie wiem czy jak wymienie sam regulator to nie bede musial robic dwa razy tej samej roboty.Fakt ze jezdze ostatnio malo bo zazwyczaj co 3 dzien i to na krotkich dystansach(takich do 10km).Ten ostatni raz to byla raczej wina mojego chrzesniaka bo bawil sie z tylu lampka od drzwi i jej nie wylaczyl(zauwazylem to dzisiaj przy podlaczaniu akumulatora).Akumulator padl tak ze nawet drzwi sie nie dalo otworzyc.Dzisiaj dla pewnosci zaprowadzilem auto do elektryka i pomierzyl.Pobor pradu jest praktycznie zerowy ale ladowanie jest kiepskie 12,9-13.Przy wlaczonej klimatyzacji i jak wlaczy sie wiatrak od klimy to jest wlasnie 12,9.Zasugerowal ze to moze byc walniety regulator napiecia albo szczotki na alternatorze.Gosciu ze sklepu i serwisu alternatorow powiedzial ze w alternatorze raczej nie ma sie co psuc a szczotki sa tylko do obrotow i nie maja wplywu na ladowanie.Sugerowal ze to jednak regulator napiecia badz kiepski akumulator.W sumie akumulator kupiony jakos w listopadzie-grudniu 2011 rok tak wiec nowy.Mowil ze moze od tego rozladowania padl i stad daje maly prad ladowania.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał mourning Zobacz post
    I drugie pytanie czy lepiej od razu wyjac alternator czy wyjecie alternatora to zupelnie inna bajka?
    Regulator napięcia jest w alternatorze...



    1, Obudowa
    2, Chłodzenie prostownika
    3, Dioda mocy
    4, Dioda wzbudzenia
    5, Regulator napięcia
    6, Stojan
    7, Wirnik
    8, Wentylator
    9, Koło pasowe
    10, Wspornik
    Ostatnio edytowane przez cuoreventi ; 20-08-2012 o 14:48

Podobne wątki

  1. Brak łądowania/ wymiana regulatora
    Utworzone przez patryk0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-05-2012, 21:38
  2. Kable wysokiego napiecia. 156 1.6 TS
    Utworzone przez bugaj_90 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 20:10
  3. [GTV Spider] Zakłucenia na CB, wymiana regulatora napięcia i...?
    Utworzone przez aniol_jojo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-05-2011, 05:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory