bagnetu nie wyciaga sie podczas pracy silnika wlasnie z tego powodu ze wyrzuci z niego opary i mgle plejową, cisnienie w skrzyni korbowej jest zawsze, zalezy tylko ile, 75mmm H20 to chyba max ile moze byc pod max obciazeniem.
pzd.
bagnetu nie wyciaga sie podczas pracy silnika wlasnie z tego powodu ze wyrzuci z niego opary i mgle plejową, cisnienie w skrzyni korbowej jest zawsze, zalezy tylko ile, 75mmm H20 to chyba max ile moze byc pod max obciazeniem.
pzd.
jutro napisze co wyszlo z pomiaru kompresji i zobaczymy co dalej![]()
jakie powinny byc wyniki z pomiaru kompersji w 2,4 jtd ??? wie ktos ?? jutro dopiero bede mial sprawdzona kompresje i chcialbym wiedziec jakie powinny byc przyblizone wyniki ??
Ok mam wyniki pomiaru kompresji i chcialbym zeby ktos mi powiedzial co i jak dalej:
1: 22
2: 20,5
3: 34
4: 31
5: 23,5
powyzej wyniki a teraz troche rzeczy odnosnie tego co dowiedzialem sie w warsztacie w ktorym robili mi kompresje
gosc powiedzial ze na 3 i 4 cylindrze jest za duza kompresja bo wedlug informacji powinna byc w granicach 20- 25 barow
i jak widac jest duzo za duzoa podobno t wina tego ze na tych dwoch tlokach zapiekly sie pierscienie olejowe i dlatego robi sie cisnienie w skrzyni. polecil mi wiec 2 preparaty z firmy liqui moly
http://www.liquimoly-sklep.pl/pl/p/D...ie-03L.-03L/42
http://www.liquimoly-sklep.pl/pl/p/S...anie-1L.-1L/57
co myslicie o zastosowaniu ktoregos z tych preparatow i czy ktos wogole mial doczynienia z tymi srodkami ?? lub podobnymi ??
no to gosc poszedł czolgiem...
w miare do zaakceptowania masz kompresje na 3 i 4 cyl
nominalne cisnienie powinn0 byc powyzej 35bar,
zastosowanie powyzszych preparatów nie powinno zaszkodzic, wiec spokojnie mozesz je stosowac, jesli to nie pomoze-to naprawa, warto by bylo jeszcze przed ewentualnym zdenontowaniem głowicy zrobic próbę olejowa, co wyeliminuje nieszczelna glowice.
pzd.
Ostatnio edytowane przez george11 ; 23-08-2012 o 06:02
Ja czytalem gdzies na necie ze kompresja powinna byc w granicy 20 do 25 barow zreszta na wiekszosci forow jakie sprawdzalem pisalo ze okolo 25george a powiedz mi kiedy ty wracasz z wakacji bo jednak dla pewnosci wole sprawdzic ustawienie tego rozrzadu jesli to dla ciebie nie jest jakis problem
![]()
Akurat próba zbyt wiele tu nie da. Nie wyobrażam sobie jak duże przedmuchy musiały by być na głowicy żeby były takie objawy.no to gosc poszedł czolgiem...<br />
<br />
w miare do zaakceptowania masz kompresje na 3 i 4 cyl<br />
<br />
nominalne cisnienie powinn0 byc powyzej 35bar, <br />
<br />
zastosowanie powyzszych preparatów nie powinno zaszkodzic, wiec spokojnie mozesz je stosowac, jesli to nie pomoze-to naprawa, warto by bylo jeszcze przed ewentualnym zdenontowaniem głowicy zrobic próbę olejowa, co wyeliminuje nieszczelna glowice.<br />
<br />
<br />
pzd.
Moim zdaniem dół silnika do remontu.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Kolega widzę że już dwa tematy założył w tej sprawie. Pewnie że pierścienie poszły się j.... Żadne środki, czary nie pomogą. Trzeba robić dół, a jak dół to przy okazji i górę.
dejv, chodzi o to ze kompresja moze ucieac przez nieszczelne zawory.
pzd.