Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 46 z 46

Temat: Skrzypiący pedał sprzęgła [video]

  1. #41
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Kurde sprawdze wieczorem

    Wysłane z mojego GT-I9000
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  2. #42
    wili60
    Gość

    Domyślnie

    Mateuszszar, u mnie w ASO za tuleje chcieli 28 zł., napisz proszę ile u Ciebie kosztuje bo mam wrażenie że u mnie doliczają sobie chyba z 500 procent marży

  3. #43
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    - 3 – sworzeń (Kod prod. 46554486); - 19,00 BRUTTO - Na zamówienie. Czas realizacji około 2 dni robocze.
    - 5 – tulejka (Kod prod. 71734845). – 8,00 BRUTTO/SZTUKA – Mamy na magazynie
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	EPER-sprzęgło_AR147_1.9JTD.jpg
Wyświetleń:	198
Rozmiar:	85.2 KB
ID:	66919

  4. #44
    wili60
    Gość

    Domyślnie

    Ja pierdo**... nie ma opcji żeby cokolwiek kiedyś jeszcze kupił w tym Aso ...

  5. #45
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar badylija
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Mielec / Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
    Postów
    234

  6. #46
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    W sobotę zakupiłem komplet, czyli tulejkę (2 x 7.85zł) oraz sworzeń (18.81zł) co dało łącznie kwotę 34.51zł brutto.

    Dzisiaj podjąłem się wymiany. Podejście wcale nie jest takie złe, oprócz tego, że reperowanie czegokolwiek pod kierownicą jest upierdliwe i niewygodne.
    Tutaj wystarczy wypiąć czyjnik sprzęgła (przekręcając w lewo o 90°), odpiąć spinkę na końcu sworznia, i (za pomocą śrubokręta) wysunąć trzpień.
    Okazało się, że u mnie zarówno trzpień jak i tulejki są OK. Mimo wszystko wymieniłem (skoro już rozebrałem, poza tym nowe tulejki są czarne, a nie białe... podobno zmienili materiał, bo ten biały był wadliwy).

    U mnie problemem okazał się odbojnik (sprężyna z tył, która ma za zadanie odpychanie pedału do góry).
    Przy okazji znalazłem powód TWARDEGO JAK CHOLERA sprzęgła (w porównaniu do innych samochodów).
    Trzeba by poszukać podobnej sprężyny, tyle że miększej... i będziemy mieli całkiem fajnie chodzące sprzęgła

    Ja póki co zastosowałem podkładkę (pęknięcie występuje przy końcu sprężyny). Nasmarowałem wszystko smarem (zwykły ŁT 43).
    Śmiga aż miło.

    Z ciekawości zapytam w ASO, jaka jest cena takich sprężyn. Jak będą mieli na stanie, to porównam, czy dalej robią takie twarde.

Podobne wątki

  1. [159] Skrzypiący pedał sprzęgła
    Utworzone przez donvito w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 20-03-2017, 19:37
  2. Skrzypiący pedał sprzęgła
    Utworzone przez Gino w dziale 166
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 15-06-2014, 20:16
  3. Skrzypiący pedał sprzęgła
    Utworzone przez morus12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 20:55
  4. [164] skrzypiący/strzelający pedał sprzęgła
    Utworzone przez fr33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-07-2010, 21:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory