to dziwne , bo ja mam przed fl , a moge tylko opuszczać szyby z pilota
to dziwne , bo ja mam przed fl , a moge tylko opuszczać szyby z pilota
Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S
OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK
Też to zauważyłem, moja 159 jest z 2006r. i jak wsiądę i chcę zamknąć szyby dźwigienkami to tylko przód domyka się sam po przytrzymaniu przełączników przez pierwsze 1-2sek. Tył muszę trzymać do końca. Widocznie tak ma być, bo używając tylnego przełącznika wystarczyło go przytrzymać przez 2 sekundy i po puszczeniu szyba jechała dalej![]()
nie wydaje mi się to tylko Alfa więc co mieli to wkładali i ja się przyzwyczaiłem że coś co u kogoś działa , nie koniecznie musi dzialać w innym egzemplarzu..., a nawet jeśli popsute to jak dla mnie i tak totalnie zbędny "bajer" ( może raczej funkcja , bo bajer to był z 10 lat temu jak montowali dodatkowo pod alarmy i szpan pod blokiem jak z pilota szyby działały). Przy sprawnej klimie szyby moge mieć nawet na korbke , bo i tak ich praktycznie nie używam.
Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S
OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK
W temacie, o którym wspominał Czarny_28, jest info, że funkcja ta została usunięta w listopadzie 2007 r., a wcześniej posiadały ją wersje Progression i Distinctive (choć to zależy od rynku). Moja Bella jest właśnie z 11.2007, wersja Distinctive i tego bajeru już nie ma, a szkoda, bo również uważam, że jest to bardziej przydatne niż otwieranie. Może jednak da się to jakoś zmienić przez kompa?
nie Czarny_28 a raczej alces1![]()
U mnie podnosi i zamyka wszystkie z pilota. Wszystkie szyby opuszczaja się samioczynnie po dłuższym przytrzymaniu guzika. Wersja distinktiw 2007 r. Ale nie mam składanych lusterek , a powinienem mieć...
Co znaczy, że to Alfa więc wkładali co miel i?!
Że nieraz części które występują w ePER mają zupełnie inne numery niż faktycznie są w aucie i nikt nie umie tego wytłumaczyć, dlatego najlepjej wymontować część , zobaczyc na niej numer i dopiero coś zamawiać , bo patrząc tylko na numer z ePER można zamówić sobie część która poprostu nie będzie pasowała. I idzie tu od częsci mechanicznych , po elektronike silnika , aż po wyposażenie wnętrza ( idealny przykład byl w mojej poprzedniej 156FL , cała po lifcie , 2004r, a komputer pokładowy wraz z środkowymi nawiewami z przed liftu tzn. ten wysoki komputer , po lifcie był niższy. Nikt nie umiał wytłumaczyć dlaczego tak jest , niektórzy mówili że zmieniany i dlatego , a później okazało się że nie tylko u mnie był taki przypadek jak się patrzyło po allegro, więc co mieli w magazynach to wkładali do auta )
Teraz zanim kupie jakąś część , czujnik itp , najpierw wyjmuje z auta i później dopiero kupuje drugą, bo nie ma co ślepo wierzyć w ePER.
Dwa posty wyżej też masz przykład... o ile można zrozumieć że ktoś sobie dobrał wyposażenie dodatkowe , o tyle ciężko zrozumieć dlaczego nie ma czegoś w wersji , w której to wyposażenie powinno być.
Ostatnio edytowane przez _cichyy_ ; 24-08-2012 o 18:37
Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S
OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK