Strona 17 z 24 PierwszyPierwszy ... 789101112131415161718192021222324 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 240

Temat: [156] Tarcze i klocki - jakie??

  1. #161
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    Po mojej krótkotwałem przygodzie z dyskami mikoda i zajechaniu tarczy przez jeden zestaw klocków ( TRW ), zmuszony zostałem do zakupu nowych. Odradzam te tarcza kazdemu który mysli nad ich zakupem...
    Moje propozycje w na nowy dyski to ->
    http://www.brakes.pl/index.php/24-19...21_43738_43739
    Na jedna tarcze mysle wydac nie wiecej niz 500 zł. Proszę tylko poważne podpowiedzi nie chce mi sie słuchac ze mikoda/bosh/trw i jest zajebisty hebel...
    Mozecie zaproponowac od razu jakis zestaw klocków do tego.
    Wyleczyłem sie z wierconych tarcz ( dzieki mikodzie ) chyba ze to zalozenie nie dotyczy dysków z wyższej półki.
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  2. #162
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    używasz samochodu na codzień ?
    Jesteś jedynym użytkownikiem czy użytkuje je również żona/dziewczyna.

    Co do nacinania i nawiercania. Upuść teraz te tarcze i zobaczysz dlaczego tak się grzały. Mikody są przewiercone na wylot i zamiast wentylować zbiera się tam pył z klocków hamulcowych.

  3. #163
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    mozna powiedziec ze samochodu równiez uzywam na codzien. I dodatkowo nie jestem jedynym uzytkownikiem...
    Zdaje sobie sprawę że twardsze tarcze i klocki trzeba zagrzać zanim osiągniemy optimum. Nie domonizujmy jednak tej sprawy że bez tego hebla nie ma
    Co do badziewnych tarcz z czestochowy to widziałem ze pozatykały sie otwory... a upuszczać ich nie będę bo to taki syf ze rozlecą sie w drobny mak. A tak niech zostaną jako dowód ku przestrodze !!
    co myslicie o black diamond G12 vs EBC TG i do tego green stuff lub red stuff ?

    - - - Updated - - -

    bardzo wazna sprawa jest waga SW która jest zblizona do cięzaru tytanica wiec zestaw musi byc mocno wydajny i twierdze ze dogrzeje sie przy pierwszy hamowaniu...
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  4. #164
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Spróbuj zadzwonić do człowieka z www.hamulce.net - rozmawiałem z nim chwilę jak dobierałem tył do przodu i brmi naprawę profesjonalnie
    Ja bym swoją drogą spróbował Ferodo DS Performance + zwykła tarcza.

  5. #165
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    tarcze black diamond lubią pękać - info wyczytane na wielu forach internetowych również zagranicznych.
    EBC TG + green czy lita tarcza ATE + green już powinno być ok ale to i tak nie zastąpi duzego hamulca

  6. #166
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    omen wiem do czego pijesz ale nie bede robił z kombika samochodu na tor bo efekt z tego wychodzi jak w tym i zeszłym roku ( popatrz sobie na wyniki z toru w tychach ). Dlatego troche szkoda mi siana na 1 "track day" w roku... Heble musze wymienic i to po kosztach wiec dlatego czekam na sugestie z ww listy.

    BTW czy kazda tarcza wiercona łatwiej pęka w stosunku do takiej samej nie wierconej, czy to tylko przypadłość szrotu mikody ?
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  7. #167
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    raczej chodzi o to, czy tarcza jest przewiercona czy tylko nawiercona.
    druga sprawa to twardość klocka.


    niewiem czy najlepszym rozwiązaniem nie byłby zestaw ATE po prostu.
    Ostatnio edytowane przez omen ; 26-08-2012 o 10:29

  8. #168
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał LIGAR Zobacz post
    BTW czy kazda tarcza wiercona łatwiej pęka w stosunku do takiej samej nie wierconej, czy to tylko przypadłość szrotu mikody ?
    Każda, fizyka się kłania, metal na krawędzi stygnie szybciej niż w głąb materiału, powstają naprężenia i pęknięcia.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #169
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Mikody są przewiercone na wylot i
    nie wiem gdzie ty je kupowałeś ale moje ze 156 były NAWIERCANE a nie PRZEWIERCANE
    miały tylko nawiercone dziurki a nie przewiercone otwory








  10. #170
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    kupowałem w sklepie mikody

Podobne wątki

  1. Jakie tarcze i klocki hamulcowe?
    Utworzone przez vtvs w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-12-2015, 19:12
  2. [155] Tarcze Mikoda i jakie klocki ?
    Utworzone przez 75andrew155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 208
    Ostatni post / autor: 28-02-2015, 21:07
  3. Jakie Tarcze i klocki na tył
    Utworzone przez Vojtas w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 04-05-2013, 17:00
  4. [145] Jakie tarcze i klocki na tył do 145?
    Utworzone przez 8alfa8 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 08-09-2009, 08:03
  5. Jakie tarcze i klocki do 156 SW?
    Utworzone przez kecaj77 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 22:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory