Strona 4 z 14 PierwszyPierwszy 12345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 135

Temat: 1,9JTDM vs 2,0 JTDM ,a może BMW ?

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    O 3,0 tdi wiem tylko,że maja słabe wtryski,padają jak muchy,choc nie jestem pewien ,czy w tym roczniku już coś sie nie zmieniło.Może Tomek cos więcej się wypowie.
    W A4 B8 juz sa poprawione silniki 3.0tdi (mowa o 240KM, CAPA,CCWA,itd.) i raczej problemow nie ma, dlatego pytalem, czy wie cos czego ja nie wiedzialem.

    Mysle, ze 330d w cenie do 60tys to dostaniesz tylko z poczatku produkcji (2006) i z przebiegiem ponad 200k km.

    Tomek_KRK, fabryka swoje, ale realna waga jednak jest inna
    250KM w 2.4JTD Q4 (ok 1800-1850) to wychodzi 7,2-7,4kg / KM
    Co nie zmienia faktu, ze wole taka kobyle, niz 2.0JTDm z napedem tylko na przod. Q4 zawsze sie przyda
    Pozdro,
    Bartas

  2. #32
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    W A4 B8 juz sa poprawione silniki 3.0tdi (mowa o 240KM, CAPA,CCWA,itd.) i raczej problemow nie ma, dlatego pytalem, czy wie cos czego ja nie wiedzialem.
    Taaa, ja tam w te zapewnienia Audi o poprawionych silnikach nie do końca wierzę. OD lat grzebią się z poprawianiem wadliwie skonstruowanych napinaczy rozrządu, czy B8 3.0 TDI jest wolne od tej wady - nie wiadomo, za krótki na rynku. Poza tym mówisz o aucie wartym co najmniej 80 tysięcy złotych, a za taką kasę kupujesz piękną BMW serii 5 z 3-litrowym turbodieslem, który jest silnikiem na tyle sprawdzonym, że można go w ciemno brać... Co i tak nie zmienia faktu, że mocno wykraczasz poza budżet 50 tysięcy.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Ja mowie z wlasnego doswiadczenia i z informacji na forach, to nie sa zapewnienia Audi.
    Ale masz racje, 3.0l diesle przekraczaja budzet 50k zl i nie ma co dalej na ten temat tutaj dyskutowac.
    Pozdro,
    Bartas

  4. #34
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Niestety jeśli szukasz czegoś szybkiego to w gamie Alfy tego nie znajdziesz w Dieslu. 159 to zwykły du powóz nie ważne z jakim motorem, auto jest ciężkie czy to będzie 2.0 zrobione na 230 PS czy 2,4 na 250. To zwykły klekot z masą 1200-1300 Kg z potencjałem 210-215 KM i tak będzie lepiej się spinał. W 2,4 jest ciężko zrobić wydech, większy IC bo zwyczajnie nie ma miejsca, do tego te motory cierpią na zaniedbania serwisowe właścicieli.

    Jeśli chcesz grzebać w aucie i mieć szybki wóz w dieslu to 320d będzie tutaj lepsze. Wygląd wyglądem ale zapewne BMW mniej straci na wartości przy ewentualnej odsprzedaży i szybciej znajdzie się klient.

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Trochę zacząłem się bardziej interesować potencjałem e90 320 163/177 i okazuje sie ,że są nawet recepty na 300km,a zrobić 260,to kwestia turbo i wydechu co dla mnie rzuca nowe światło na wybór auta.

    Jesli chodzi o trakcję,to w 2,0 jtdm można zrobic taki fajny myk z doładowaniem po biegach,czyli ograniczeniem bustu na 1,2 a pełen ogień dopiero od 3.Jeździłem z takim patentem w 1,8 tsi skodzie i przyznam ,że super sprawa,także o trakcję to ja sie nie boję.Najlepiej by było gdyby występowała wersja 2,0 właśnie z q4.

    Dzieki Anka,jesli mozna to podaj numer do siebie na PW,bo bardzo mozliwe ,ze skorzystam z oferty pomocy .Po 15 powinienem być w Warszawce.Od poniedziałku zaczynam nocki także znów się miniemy.

    Co do dymienia,cóz każdy diesel będzie przydymial,ale zrobić 230km w 2,0 naprawdę nie jest niczym wyjątkowym ( inaczej sprawa ma się oplowskich odpowiedników).

    Kolin masz rację.Osiagami nikogo tu nie porażę w 159,w e90 tez pewnie szału nie będzie,ale to się tyczy każdego nowszego klekota klasy średniej bez 3,0 pod maska.

  6. #36
    Anka Cyganka
    Gość

    Domyślnie

    Rybak , poszło na PW

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    niestety rybak tez sie czasem zastanawiam co potem ? .... Fiat nie ma nic godnego juz w ofercie, ciezka 159 z 2.4 + soft - czyli to samo co "zaraz" bede mial u siebie ... ogolnie ciezko ciezko ... mialem okazje przejechac sie e90 335d w stocku, 6 garow, 286 KM seria, tyle ze wysoko wyciagniete dopiero, za to NM 580 i od dolu kopyto .... bardzo ciekawie tylko peeesoooss .....
    Ostatnio edytowane przez kenobi ; 25-08-2012 o 12:38
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  8. #38
    Użytkownik Ogier Avatar artur76
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    166 V6
    Postów
    187

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    rzuca nowe światło na wybór auta.
    Siema, alfonso. Całe forum liczy, że dokonasz jedynego, słusznego wyboru...

  9. #39
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    535d jest naprawdę godne, na trasie jest niedoścignione z dobrym programem to już naprawdę robi robotę.

  10. #40
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Jeśli chcesz grzebać w aucie i mieć szybki wóz w dieslu to 320d będzie tutaj lepsze. Wygląd wyglądem ale zapewne BMW mniej straci na wartości przy ewentualnej odsprzedaży i szybciej znajdzie się klient.
    No to akurat 2 nieprawdziwe informacje podałeś Ani tego szybciej nie sprzedasz, ani utrata wartości nie będzie mniejsza.
    JAk pisałem - gdybym miał wybierać BMW - to skierowałbym się w stronę modelu 5, szukając rocznika 2006 z 2.0d (przypominam - budżet 50 tysięcy...). Trójka będzie praktycznie za te same pieniądze, a nieporównywalnie inna jakość wykończenia oraz inna wygoda jazdy. Do ścigania się żadne z tych aut się nie nada - przekroczenie mocy 200 KM wymaga już poważniejszych inwestycji, lepiej się "podda" 159 z 2.0 JTDm-em - przy odrobinie szczęścia pęknie 210KM i niestety - auto to szybciej i pewniej się prowadzi po zakrętach, niż tylnonapędowa trójka czy piątka. Z prostej przyczyny. Łatwiej jest opanować lekki uślizg przodu, połączony z wyraźnym piskiem opon występującym tuż przed uślizgiem, niż uciekającą dupę, szczególnie przy większych prędkościach. Co jak co - ale nie życzę nikomu, żeby nagle w sytuacji poślizgu przy np. 120 km/h odmówiła pomocy kontrola trakcji w BMW. Owinięcie się wokół drzewa praktycznie murowane.
    A dla ekstremalistów, którzy chcą mieć coś naprawdę zapierdzielającego, co się kupuje i serwisuje we w miarę sensownych pieniądzach - z tańszych aut - Audi A4 1.8t quattro (najlepiej z motorownią 180KM, tutaj potencjał to 220KM+, przy samym chipie, stosunkowo niska masa i fajna reakcja silnika na gaz - i szukałbym jakieś B5-ki), z nieco droższych Seat Leon Cupra 2.0 TFSi (spokojnie można pod 300 KM pociągnąć). Reszta (w tym całe mnóstwo diesli) to będą tylko półśrodki, służące do wyscigów po prostej.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    535d jest naprawdę godne, na trasie jest niedoścignione z dobrym programem to już naprawdę robi robotę.
    Ferrari FF jest jeszcze szybsze, tylko co to ma do rzeczy, jak oba te auta wykraczają poza zakładany budżet. Tu się nie ma co podniecać mocą jakiegoś tam auta - tu ograniczeniem są finanse (i zawsze w takiej sytuacji będą).
    Poza tym chciałbym zobaczyć takie 335d lub 535d na mokrym... Do 4-go biegu tam będzie non stop przymykanie przepustnicy i hamowanie kół...
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

Podobne wątki

  1. [159] Pompa paliwa 159 JTDM pilnie szukam - może być martwa :)
    Utworzone przez Mr_Kain w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-08-2015, 11:58
  2. [Brera] 2.4 Jtdm. Wyciek oleju, co może być przyczyną?
    Utworzone przez samsung w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-10-2014, 11:48
  3. [159] Zakup AR 159 1.9JTDM a może jednak 2.2 JTS ?
    Utworzone przez R-Y w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-05-2013, 20:53
  4. [159] Stuki w 1.9 JTDm 16v 136 KM (filmik), co to może być?
    Utworzone przez pitt24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 14-06-2010, 09:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory