popychacze wraz z paskiem rozrzadu 900zł tak policzył mechaniknom i za robocizne wzia tylko 200zl
Sory za tak późno odpisuje ze dostep do Neta mam ograniczony)
Pozdrawiam
popychacze wraz z paskiem rozrzadu 900zł tak policzył mechaniknom i za robocizne wzia tylko 200zl
Sory za tak późno odpisuje ze dostep do Neta mam ograniczony)
Pozdrawiam
Popychacze można kupić za 25 zł/szt., a pasek kosztuje ok. 70 zł, więc cena części to nie wiecej niż 500 zł. Mechanik na pewno ma spory rabat, więc zapłacił ok. 450 zł i drugie 450 zł wziął za robociznę.
To nie jest aż tak drogo, bo normalnie ceny za takie usługi wynoszą ok. 350-450 zł.
No, ale zawsze lepiej wygląda, jak się policzy drożej za części, a taniej za robociznę - to znany wybieg wielu warsztatów.
Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 15-08-2012 o 17:20
hmmm...mozliwe ze i tak było, a powiedzial ze czesci drozsze...
Juz zapłaciłem wiec po ptakach...
Najwazniejsze ze wszystko dziala jak nalezy))
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
proszę powiedzcie mi co to może być.
czasami przy odpalaniu, oraz jazdy silnik chodzi jak traktor (klekocze), oraz gdy dodam gazu i od razu go puszczę to pojawia się taki dziwny dźwięk dzzzzyd jak by jakiś wentylator zatarty był. Dźwięk ten również pojawia się przy dodawaniu gazu na postoju. Pomóżcie bo już wariuje z tym wszystkim.
Z odpalaniem to po studiuj forum odnosnie klasycznego stukotu wariatora a reszta o moze byc cos w osprzecie urzeadzen pomocniczych lub samego rozrzadu.Takie cos to ewentualnie mozna nagrac i wrzucic moze cos sie wywnioskuje
A ja mam jeszcze pytanie do kolegi thomasa. On Ci chodził jak diesel cały czas? Czy przy odpalaniu? Po ja miałem w poprzedniej takie cos, że jak odpaliłem to przez sekunde moze dwie tak chodził. Mechanik powiedział, że to popychacze łapią czy wyrównują cisnienie oleju i żeby jezdzić. Jezdziłem tak przez ponad rok i było ok, a wariota nie miałem.
BTW. @bocian - tanie macie na tym śląsku USŁUGI![]()
Dzięki w takim razie podaje link do nagranego dźwięku.
http://youtu.be/yBQ-LceKloA
Jeżeli ktoś wie co to będzie to proszę o pomoc. Nie wiem jak się nastawiać finansowo na naprawę tego i gdzie najlepiej w mojej okolicy.
Klasyczny wariator,do mnie masz akurat troche daleko
Jesli nie zmieniales to masz koszt wariata(ew.naprawy jak sie da)i rozrzadu przy okazji
Dzięki wielkie, a proszę powiedz mi jeszcze jedno. Jeżeli da się naprawić, to bawić się w to czy nie ma sensu i lepiej zainwestować od razu w nowy ?
Jaki rozrząd kupić (z pompą, czy bez) bo na allegro są takie i takie.
Czy sie da naprawic to widac po demontazu dopiero ale warto jezeli jest nie zuzyty za bardzo.
Rozrzad jezeli juz to z pompa szkoda roboty,dobre czesci to SKF,INA i paski DAYCO CONTI lub GATES.No i uszczelniacze walkow do tego tez dobrze zmienic
Wariator jak cos to moge ci zrobic