Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 22 z 22

Temat: Powietrze do silnika, ciepłe czy zimne?

  1. #21
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Magnett0 Zobacz post
    Tak został zamntowany z przyczyn :
    - przepływka musiała zostać
    - czujnik temp
    - stożek na nadkolu bo to najchłodniejsze miejsce
    - jest na nadkolu doprowadzony kanał powietrza z przodu auta
    druga rzecz to taka że ten stożek jesst tylko z takiego powodu iż gdy kupiłem auto puszka od orginalnego filtra była tak połamana że ciągło lewe powietrze a sam pladtik trzymał się na line elastycznej (taka z haczykami)

    Ps a co do pyłu który przechodzi przez filtr dobre by było rozwiązanie założenia gąbki??? widziałem taki patent że na stożek zakłada się nakładke z gąbki z jak to powiem (dużymi dziurami chodzi o strukture tej gąbki)
    Kolego jak w każdym temacie zdań jest wiele.Mogę wyrazić tylko swoje oparte na własnych doświadczeniach i lekturze tekstów zawodowców.Pierwsze co bym zrobił to wyrzucił stożek i założył orginalny kompletny dolot.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #22
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    to może ja odpowiem za niego chodzi tu o szybsze nagrzewanie silnika kiedy jest zimny (ciepłe powietrze mniej tlenu- zimny silnik bogatsza mieszanka). maicher nie wiem czy widziałeś ale w (niektórych) puszkach filtru powietrza są umieszczane przesłony sterowane termostatem kiedy silnik sie nagrzewa to zaczyna zasysać powietrze o normalnej temp.

    a gaźnikowe to mają podgrzewanie z tego względu że mają ssanie automatyczne bo w gaźniku masz bimetal połączony z przepustnicą rozruchową.
    Imho chodzi jeszcze o dokładniejsze odparowanie benzyny - by lepiej mieszała się z powietrzem. To też pewnie głównie przy rozgrzewaniu, bo później to już kolektor(metalowy, podgrzewany płynem) i tak jest gorący.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 23-08-2015, 10:14
  2. Silniczek klapy ciepłe/zimne powietrze
    Utworzone przez goffer2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-08-2014, 01:14
  3. Na postoju ciepłe powietrze, podczas jazdy zimne
    Utworzone przez CIAMILL156 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-12-2010, 09:53
  4. problem z silniczkiem nawiewów ciepłe - zimne
    Utworzone przez greg.79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-09-2009, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory