Dziś się dowiedziałem, że dół silnika prawie skończony
Z zaworami nie ma problemu - po prostu zrobią mi na zamówienie, ponoć ok. 60zł/sztuka - będą jakie zechcę, więc problem luzu zaworowego też znika, jaki by wałek nie był.
I tu jest problem - robić przeszlif na jaki wałek? Chce mieć power z dołu, 2-6 tys będzie ok, potem może schodzić.
Pierwszy na myśli miałem ten: http://www.cb-cams.com/dettaglio_pro...id_prodotto=18
Kolejny ten: http://www.pipercams.co.uk/pipercams...?pid=AR20BP270 Tylko dziwne jest obcięcie dolotu poniżej fabryki.
I jeszcze po głowie chodzi mi Catcams 1030521: http://www.catcams.co.uk/acatalog/Al...win_Spark.html Chyba wysokoobrotowy bo ma duży wznios wydechu.
Wszystkie powinny spoko działać z wariatorem. C&B wydaje się najlepszy, ale czy da się na nie zeszlifować fabrykę? Kieszenie zaworowe szlifiernia dostosuje do czego będzie trzeba.
Ktoś może dopomóc? ^^ Bo powiem szczerze, ja jeszcze z ogarnianiem rozrządów jestem w powijakach.