gdzie byś polecał zrobić ten zabieg??? w autoryzowanym serwisie, czy wystarczy jakiś zwykły serwis? bo podejrzewam, że w zwykłej stacji diagnostycznej mimo, że mi to zrobią to nie powiedzą nic co mi pomoże?
gdzie byś polecał zrobić ten zabieg??? w autoryzowanym serwisie, czy wystarczy jakiś zwykły serwis? bo podejrzewam, że w zwykłej stacji diagnostycznej mimo, że mi to zrobią to nie powiedzą nic co mi pomoże?
Firma chyba nieistotna, byle sprzęt do pomiaru mieli.
To mechanik jest ważny. Pogadaj z mechanikiem, który Ci
to będzie robił, powiedz mu o co Ci chodzi i w czym ma to pomóc,
będzie wiedział czego szukać. Jak jest rozumny to będzie ok.
ASO ma tą zaletę, że możesz zażyczyć sobie wyszczególnione na piśmie
co zrobili i co stwierdzili (powinni sami z siebie tak robić, ale różnie bywa).
Ale zapłacisz więcej.
Powodzenia i daj znać co wyszło.
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
dzięki, tak zrobię, a co do gtv, to szczerze polecam, auto jak mało które cieszy swoim nietypowym klimatem, tylko te problemy, musisz uzbroić się w cierpliwość podczas poszukiwań swojej gtv :]
I jak? Znalazłeś przyczynę?
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
Robiłem analizę oleju, tragicznie nie wyszło ale powyżej normy hc około 300 było a powinno si.ę w 100 zamknąć, być może to tuleje, bo na 2 cylindrach są wżery, ledwo widoczne, ale nic innego do mnie nie przemawia![]()
Wydaje się, że masz podwójny problem, jeden to jak sam napisałeś:w trasie może być tego więcej niż kropla, autem trzęsie itd.Napisał Bigi
A po drugie, ponieważ olej składa się głównie z węglowodorów (HC) jest spalany.
Ale może niech się jakiś mechanik wypowie. Bo HC wynoszące 300 ppm to w sumie dramat nie jest.
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
W poprzednim aucie(Tipo) tak miałem.Tutaj dużo pomoże miska olejowa.Ja miałem też pękniętą i mniej więcej tyle samo oleju gineło.Nie wydawaj niepotrzebnie kasy na razie.Ja załatwiłem sprawe żywicą epoksydową,z podkładem fibrowym.Oczyść bardzo dokładnie miejsce pęknięcia.Szczotka druciana,skrobaki,pilniki.Potem odtłuścić.Może być tak,że z odtłuszczeniem będzie problem,to staraj się nie dotykać szmatką samego pęknięcia.Kup sobie żywicę epoksydową 2 składnikową np Technicol szybkowiążącą.Przygotuj kawałek włókna szklanego (może być fibra do łączenia płyt G/K) większą o około 2 cm na stronę pęknięcia.Nałóż klej,połóż fibrę i nakładaj na nią aż się przesączy.Po 2 godzinach możesz ruszać w drogę.Może opis wydawać się śmieszny,ale na pewno skuteczny.Pozdrawiam.
W poprzednim aucie(Tipo) tak miałem.Tutaj dużo pomoże miska olejowa.Ja miałem też pękniętą i mniej więcej tyle samo oleju gineło.Nie wydawaj niepotrzebnie kasy na razie.Ja załatwiłem sprawe żywicą epoksydową,z podkładem fibrowym.Oczyść bardzo dokładnie miejsce pęknięcia.Szczotka druciana,skrobaki,pilniki.Potem odtłuścić.Może być tak,że z odtłuszczeniem będzie problem,to staraj się nie dotykać szmatką samego pęknięcia.Kup sobie żywicę epoksydową 2 składnikową np Technicol szybkowiążącą.Przygotuj kawałek włókna szklanego (może być fibra do łączenia płyt G/K) większą o około 2 cm na stronę pęknięcia.Nałóż klej,połóż fibrę i nakładaj na nią aż się przesączy.Po 2 godzinach możesz ruszać w drogę.Może opis wydawać się śmieszny,ale na pewno skuteczny.Pozdrawiam.
nie wiem czy da się tą miskę jakoś załatać, jest już tak nieumiejętnie pospawana, że zlokalizowanie miejsca, przez które cieknie olej jest mało możliwe, pozostaje chyba tylko wymiana
I co? Wymieniłeś miskę? Jest poprawa?
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.