Witam!
U mnie w aucie słychać "szelest" gdy silnik chodzi na biegu jałowym.
Wydobywa się to z okolic rozrządu/paska osprzętu.
Rozrząd był wymieniany nie całe 3 lata temu, więc obstawiam, że któraś z rolek na pasku osprzętu jest walnięta.
W jaki sposób najlepiej ściągnąć pasek osprzętu? Czy laik w tej dziedzinie sobie poradzi?
Jak to po kolei zrobić?
Chcę ściągnąć pasek i odpalić auto na chwilkę, aby sprawdzić czy ten szelest będzie słychać Jeżeli będzie nadal - to zajmę się rozrządem, jeżeli ucichnie to będę wiedział że to wina, którejś rolki.
Na oko - jak poruszałem rolkami, to ta plastikowa, na samym dole ma lekki luz.
Czy muszę kupować nowy pasek? Czy stary mogę założyć? W jaki sposób ściągnąć stary i założyć nowy? Jak się tam dostać? Od góry?
Liczę na pomoc.
Pozdrawiam!