Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 52

Temat: Późno wstaje turbo - sterowanie turbiną?

  1. #31
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał p_r_z_e_m_k_o Zobacz post
    Kolejna porcja informacji. Udało mi się ostatnio kupić zawór Pierburg 7.21903.11, który pasuje m.in. do AR 156 140 KM, dlatego też zdecydowałem się na założenie go Alfy, mimo że do GT zgodnie ze stroną intercars powinien być 7.00607.02.0

    http://sklep.intercars.com.pl/#/dyna...upyS&notitle=1

    Pierwsze pytanie czy ten zawór, który założyłem obecnie będzie dobry, czy szukać dedykowanego do GT?

    Co ciekawe z tego co udało mi się odczytać z wyjętego zaworu, to posiada on nr 7.21903.29, czyli z tego co udało mi się sprawdzić to pasuje on do Volvo, Audi i ogólnie VAG.

    Kolejna sprawa jest taka, że po zmianie nadal brak poprawy w najważniejszej kwestii, czyli wstawaniu turbo. Logi poniżej. Panowie, poradźcie proszę co dalej w temacie, bo już powoli zaczyna brakować mi pomysłów.
    Przemko .. w Górce Duchownej jest kolega Robert który robił mi remont silnika i ma również duże pojęcie o elektronice w aucie / ma examiner i wiele programów do softu / . Mi programowo wyłączył egr i mam z tym już spokój. Masz tam zaledwie 15 km . Może coś pomoże.Jak chcesz to numer telefonu do niego na PW.Zresztą na jego podwórku stoi kilka GT ..pewnie z podmianką nie będzie problemu.

  2. #32
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    George11, dzięki za rady. Jak znajdę trochę czasu to zajrzę do EGRa.
    Andrzej36, z miłą chęcią wezmę kontakt do zaufanego mechanika Jeśli możesz to podeślij mi proszę numer, i jeśli to nie problem to możesz również podać na PW koszt wyłączenie EGRa?

    A tak jeszcze odnośnie moich wątpliwości, czy te zawory Pierburga różnią się jakoś znacznie, mają inną charakterystykę działania czy jak? Czy nie będzie problemu jeśli będę jeździł na innym niż dedykowany do GT?

  3. #33
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    Panowie, jeszcze szybkie pytanie odnośnie logów. Z logów widać że coś z EGR jest nie tak. Czy to ma aż takie znaczenie dla turbo?
    Dajcie mi jednak znać, czy prawidłowo zachowuje się zawór overboost patrząc na % zamknięcia. Czy szukać jeszcze innego na podmiankę?
    Attached Files Attached Files

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    Więc dziś kolejna rzecz z listy miała być wyeliminowana, mianowicie całkowicie zaślepiłem EGR od strony wydechu. Logi poniżej. Panowie, macie jakieś pomysły, bo mi już zaczynają się powoli kończyć :/
    Attached Files Attached Files

  5. #35
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał p_r_z_e_m_k_o Zobacz post
    Więc dziś kolejna rzecz z listy miała być wyeliminowana, mianowicie całkowicie zaślepiłem EGR od strony wydechu. Logi poniżej. Panowie, macie jakieś pomysły, bo mi już zaczynają się powoli kończyć :/

    Przemo...pewnie kol. george wypowie się fachowo w tym temacie.Po mojemu ten Twój EGR albo jest otwarty 95% albo zamknięty 4 % i to wszystko w 53 sekundzie !!! ????...czyli tak jak by się zacinał...a byłeś Ty w tej Górce Duchownej ? Po co kombinujesz tak długo..daj zarobić innym
    Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 10-09-2012 o 19:29

  6. #36
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    Andrzeju

    Właśnie dlatego, że EGR się zacinał za radami innych dorobiłem sobie dzisiaj zaślepkę bez dziurek jak na aukcji poniżej, by zobaczyć jak zachowują się inne parametry silnika z wyciętym z obiegu EGRem

    http://moto.allegro.pl/3-zaslepka-eg...613262880.html

    Co do Roberta to byłem u niego już tak pewnie z miesiąc temu. Ładne ma te Peugociki. Co do samego turbo, to lekko podregulował na sztandze, jednak to nic nie dało i polecił bym pojechał do zakładu który regenerował turbo, gdyż przypuszczał że może to coś z turbo, jednak nie był pewien.

    Ja natomiast z racji, iż jestem człowiekiem upartym, który w dodatku lubi samemu coś zrobić to chcę sprawdzić wszystko co potrafię zanim oddam do specjalisty.

  7. #37
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    a programowo wyłączyliście EGR ?...ja zrobiłem tak , poprosiłem kolegów z forum w dziale tuning..mapy ...o programowe wyłączenie egra w moim wsadzie kompa silnika.Oczywiście koledzy pomogli i już następnego dnia na maila dostałem wsad.Najlepiej jak Robert z czytał by Ci kompa..to wysłałbyś wsad do przerobienia np. poprosił byś kol. waleoo to na pewno by Ci pomógł.Robert by Ci to załadował i za przysłowiową flaszkę masz przeróbkę jak w profesjonalnym zakładzie robiąc 15 km .Blaszkę oczywiście założyłeś już sam ...choć swoją kupiłem właśnie u tego sprzedawcy z Twojego linka.Koleś bardzo pozytywny ..polecam
    Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 10-09-2012 o 20:34

  8. #38
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał p_r_z_e_m_k_o Zobacz post
    dorobiłem sobie dzisiaj zaślepkę bez dziurek
    a podobno nie da rady dobrze ( skutecznie ) zaślepić EGR w GT całkowicie

    no ale ja tam nie wiem - egr off by cinek :-)








  9. #39
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    a podobno nie da rady dobrze ( skutecznie ) zaślepić EGR w GT całkowicie

    no ale ja tam nie wiem - egr off by cinek :-)
    kol. cinek zrobiłby to profesjonalnie..ale do Gliwic za paliwko straci tyle że starczyło by mu na zaślepienie 3 GT

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Paliwo paliwem ale i cinek pewnie za free nie zrobi. przemko a nie myślałeś o podmianie EGR ? bo może to faktycznie jego wina mimo że nie wywala błędu. Może być walnięty ale mieścić się w zakresie
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

Podobne wątki

  1. Infocenter nie wstaje rano
    Utworzone przez godol w dziale 156
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 20-10-2023, 10:21
  2. 1.9 jtd sterowanie turbo
    Utworzone przez bellocaro w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-01-2015, 10:46
  3. Jak wyczyścić sterowanie geometrii turbo? Brak mocy.
    Utworzone przez Lukas166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-07-2013, 09:56
  4. Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 25-04-2013, 09:06
  5. Brak mocy, późno się zbiera. 1.9 jtd 140 km.
    Utworzone przez robek147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 09:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory