Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 135

Temat: 1,9JTDM vs 2,0 JTDM ,a może BMW ?

  1. #81
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anka Cyganka Zobacz post
    Jak czytam to mam wrażenie że tu cały tłum Stigów , którzy tylnonapedowymi autami zamiataja ogonem na każdym zakręcie.

    Rozbawiają mnie wypowiedzi w stylu " przednionapedowe sa dla slabych kierowców , a tylno dla prawdziwych , którzy potrafią z auta wycisnąć wszytsko i JA oczywiscie sie do takich zaliczam "
    Brawo dla tej Pani

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał jazke Zobacz post
    Ja tam bym bral bmw;] sorry chlopaki
    Ja też bym brał ale jakby mnie było stać na 330ci albo jakąs M. BMW w dieselu ........ hmmm

  2. #82
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kriswin
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraśnik
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 2008r.
    Postów
    271

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJSU Zobacz post
    Nie, nie działa mi jutub ale domyślam się że ........
    I chyba właśnie to co piszesz to tylko z domysłów
    "Jeśli celujesz w nic, zawsze trafisz!"

  3. #83
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anka Cyganka Zobacz post
    Jak czytam to mam wrażenie że tu cały tłum Stigów , którzy tylnonapedowymi autami zamiataja ogonem na każdym zakręcie.

    Rozbawiają mnie wypowiedzi w stylu " przednionapedowe sa dla slabych kierowców , a tylno dla prawdziwych , którzy potrafią z auta wycisnąć wszytsko i JA oczywiscie sie do takich zaliczam "
    Dobre podsumowanie

    Czego szukam ,to akurat wiem,auto musi byc świeze,w miarę komfortowe,diesel z potencjałem,do tego szybkie przynajmniej po niewielkich modyfikacjach.

    Przejechałem się e60 3,0 i... może sobie zbyt wiele obiecywałem ,może za duzo wmawiałem,ale prawda jest taka,ze w moim odczuciu zawiodłem się i tyle.Pewnie ,że nie jechałem ani ponad 200,ani 180,ani nawet 150,gdzie to sa własnie warunki grasowania takiego 3,0,ale dynamika 1/2/3/ nie użekła mnie,tak samo jak kick down.Moze to wina mojego uprzedzenia do automatu,nieprzywyczajenia do niego,może tych 231kucy tam nie było,tak czy siak czuję się jak by mi ubyło kilka cukierków z ulubionej torebki słodyczy.

    Trójka z tym motorem pewnie była by agresywniejsza,bardziej wyzywająca.Moze kiedyś się przekonam.Fakt jest taki,że te 3 literki pojemności,mozna dosyć łatwo ubogacić do wyniku 300km,a wtedy odczucia bankowo będą zgoła odmienne.

    Co do prowadzenia.Mi lepiej prowadzilo sie tylnionapędówke w sensie takim,iż dawała ona mi więcej frajdy,takiego poczucia ujażmiania.Dodawanie gazu w zakręcie również odbywało się inaczej niż w FWD.Pewnie ,że nie ma tego bezpieczenstwa,a efekt przeczucia " zaraz wylecę" następuje szybciej,ale mi to akurat się podoba.Zresztą seria 5 jest mega stabilnym wozidłem,naprawde świetnie się prowadzi,jedynie brak tego "kopa".Owszem nie czuć prędkości,przyspieszenie odbywa się dystyngowanie,ale ja chciałbym też i troszke tego szaleństwa niutona.

    Jak wczesniej pisałem,ideał to buda 159 i 3,0 pod maską,a gdyby tak jeszcze napęd na tył,ech...

    Tomek być może ma rację,może warto sięgnąc wzrokiem w stronę 2,4 raz jeszcze,tyle ,że ta masa na przodzie strasznie przeszkadza.

    Napewno wazny jest też aspekt rocznikowy.Za 50 kilka tys mozna kupić 159 2009/2010, bmw serii 3,czy 5 już raczej z roku 2006.Idąc dalej tym tokiem,za kilka lat alfa nadal będzie świezym ,młodym autem,a bmw ,cóż samochodem powoli już starszawym.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 11-09-2012 o 15:50

  4. #84
    MAJSU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    Jaki by nie był wygrała 159. Co do Nurburgringu to też chętnie bym to zobaczył A tak w ogóle to w TOP GEAR nie testowali 159 i E60 na swoim torze ?
    Obejrzałem filmik i nie wiele mi powiedział bo nie znam tak dobrze niemieckiego A co do czasów na Nurburgringu to proszę:

    2005 159 2.4 JTDM 197 kucy - 8.3 do 100 czas na Ringu - 1.55.2

    2005 E90 320d 167 kucy - 8.2 do 100 czas na Ringu 1.54.6


    http://www.fastestlaps.com/

    BMW w dieselu ........ hmmm
    I tu ja się też zgodzę Diesel na pole !


    Rybak naprawdę nie lepiej się przesiąść na benzynę w gazie jeżeli szukasz osiągów ?
    Ostatnio edytowane przez MAJSU ; 11-09-2012 o 16:59

  5. #85
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Jesli benzyna to tylko turbo,a gaz średnio mi się widzi.Poza tym spalanie mocnej benzyny nawet w gazie nadal będzie sporo droższe od spalania mocnego diesla zwłaszcza po dobrej cenie ON,że o butowaniu nie wspomne.2,0TFSi w mojej mieścince dwudziestokilkotysięcznej pali 13-15l na 100.Gazu pewnie w okolicach 20l.Diezel w czterech cylindrach to coś w okolicy 8-9litrów ON,sześciocylindrowiec dołozy jeszcze 2-3litry ( bez korków ).Reasumuąc pierwszy spali mi na sumę 56zł na 100km,drugi około 49zł,trzeci - 65zł ( ceny gazu 2.8zł/ ropy 5,8zł),a trzeba doliczyć jeszcze tankowanie benzyny od czasu do czasu.Biorąc pod uwagę ,że mam ON po cenie powiedzmy 1,6-1,8 zł mniej niż w na stacji rachunek wydaje się prosty prawda ?

    Gaz jeszcze wiąże się ,ze stałymi regulacjami,przeglądami itp.To nie dla mnie.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 11-09-2012 o 17:17

  6. #86
    MAJSU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Jesli benzyna to tylko turbo,a gaz średnio mi się widzi.Poza tym spalanie mocnej benzyny nawet w gazie nadal będzie sporo droższe od spalania mocnego diesla zwłaszcza po dobrej cenie ON,że o butowaniu nie wspomne.2,0TFSi w mojej mieścince dwudziestokilkotysięcznej pali 13-15l na 100.Gazu pewnie w okolicach 20l.Diezel w czterech cylindrach to coś w okolicy 8-9litrów ON,sześciocylindrowiec dołozy jeszcze 2-3litry ( bez korków ).Reasumuąc pierwszy spali mi na sumę 56zł na 100km,drugi około 49zł,trzeci - 65zł ( ceny gazu 2.8zł/ ropy 5,8zł),a trzeba doliczyć jeszcze tankowanie benzyny od czasu do czasu.Biorąc pod uwagę ,że mam ON po cenie powiedzmy 1,5-1,7 zł mniej niż w na stacji rachunek wydaje się prosty prawda ?

    Gaz jeszcze wiąże się ,ze stałymi reglacjami,przeglądami itp.To nie dla mnie.
    A co się tak na to turbo upierasz ? E90 330i w serii ma 6.1 do 100. Moim zdaniem koszty będą takie same tyle że przy benzynie + LPG serwis w razie awarii jest dużo tańszy. No ale jak masz ropę za 1.5 to niema o czym gadać Tego się nijak nie przebije hehe

  7. #87
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Za 1,5 to nie ,ale powiedzmy ,że tyle mam obnizki ( a nawet więcej),także z tego względu tylko diesle mnie interesują.Kosztów paliwa się nie przeskoczy.

    Wolę turbo ,bo lubię charakterystyke silnika turbo,a po drugie jest on o wiele bardziej modyfikowalny (2,0 tfsi na dobrym programie i coolerze i mamy kop od 3000 do prawie 7000obr ).No chyba ,że miałbym posiadać dobre V8,ale to już strefa marzeń,no ewentualnie 335i 306km hehe

  8. #88
    MAJSU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Za 1,5 to nie ,ale powiedzmy ,że tyle mam obnizki ( a nawet więcej),także z tego względu tylko diesle mnie interesują.Kosztów paliwa się nie przeskoczy.

    Wolę turbo ,bo lubię charakterystyke silnika turbo,a po drugie jest on o wiele bardziej modyfikowalny (2,0 tfsi na dobrym programie i coolerze i mamy kop od 3000 do prawie 7000obr ).No chyba ,że miałbym posiadać dobre V8,ale to już strefa marzeń,no ewentualnie 335i 306km hehe
    Tak czy siak powodzenia w zakupie i modzeniu a ja jadę pojutrze po E90 330i bo 328 już nie jedzie

  9. #89
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJSU Zobacz post
    Tak czy siak powodzenia w zakupie i modzeniu a ja jadę pojutrze po E90 330i bo 328 już nie jedzie
    Przejedź się 335d,a jesli i tego będzie ci mało,sofcik i mozna juz powoli czuć się niedoścignionym na trasie.

    Pozdrawiam.

  10. #90
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJSU Zobacz post
    Rybak naprawdę nie lepiej się przesiąść na benzynę w gazie jeżeli szukasz osiągów ?
    Żaden tam gaz. Jak auto ma służych jako drugie w domu, czy jako niedzielny dupowóz najlepszym wyjsciem będzie mocna wolnossaca beznyna z silnikiem widlastym np. Ford mustang conajmniej 4 litrowym motorem, bez turbin i innych tym podobnych dodatków.
    Jakbym potrzebował auta tylko do zabawy to celowałbym w coś ww. Po co Ci w sumie dwa dupowozy?

Podobne wątki

  1. [159] Pompa paliwa 159 JTDM pilnie szukam - może być martwa :)
    Utworzone przez Mr_Kain w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-08-2015, 11:58
  2. [Brera] 2.4 Jtdm. Wyciek oleju, co może być przyczyną?
    Utworzone przez samsung w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-10-2014, 11:48
  3. [159] Zakup AR 159 1.9JTDM a może jednak 2.2 JTS ?
    Utworzone przez R-Y w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-05-2013, 20:53
  4. [159] Stuki w 1.9 JTDm 16v 136 KM (filmik), co to może być?
    Utworzone przez pitt24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 14-06-2010, 09:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory