Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Sonda a pompa paliwa.

  1. #1
    lenior
    Gość

    Domyślnie Sonda a pompa paliwa.

    Wczoraj jeden mechanik stwierdził, że mam uszkodzoną pompe, a reszta komunikatów jest przez nią, a dziś u innego (ten najdroższy i najlepszy w mieście) powiedzieli, że wszystko w porządku jednak mam dwie sondy uszkodzone ( o jednej wiedziałem).I teraz pytanie czy zepsute sondy mogą powodować błąd pompy, czujników, przyspieszenia i przepustnicy?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    nie wiem jak jest w jts ale w ts tak, miałem uszkodzoną sondę po wymianie ustały:falowanie obrotów, dymienie, zużycie paliwa bo paliła jak smok.

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    teraz pytanie czy zepsute sondy mogą powodować błąd pompy, czujników, przyspieszenia i przepustnicy?
    - jest raczej odwrotnie w JTS, to uszkodzona pompa paliwa , ta od wysokiego cisnienia lub od niskiego ciśnienia może powodować błędy takie jak podajesz.
    - ale można na szybko to sprawdzić w programie FES, zrób log *.txt tam masz ciśnienie pompy paliwa, na postoju i na obrotach biegu jałowego.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    lenior
    Gość

    Domyślnie

    Generalnie ten warsztat jest bardzo dobry więc jak powiedzieli, że sprawdzili ciśnienia, bo od tego zaczynali i później inne rzeczy na diagnostyce i wszystko ich zdaniem ok i to nie pompa to raczej powinienem im wierzyć (tam akurat znają się na robocie, jednak to kosztuje sporo). Jedną sondę miałem zepsutą więc wiem, że nie od pompy. Natomiast druga już nie wiem.

    Również mam falowanie obrotów, czasem dymienie ( chociaż już bardzo dawno nie widziałem żeby się coś kopciło), i spalanie też zwiększyło się drastycznie. Do tego teraz doszło szarpanie i czasem wskakuje na wysokie obroty i nie schodzi poniżej 1800, przez co silnik szybko się grzał i nie dało rady jeździć.

    Mam nadzieję, że to tylko sondy, bo jak jeszcze będę musiał pompę robić to sam nie wyrobie.

Podobne wątki

  1. Zużycie paliwa i sonda lambda
    Utworzone przez knapsu w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-01-2016, 15:14
  2. [146] pompa paliwa 146 2,0ts
    Utworzone przez Bartek146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-06-2012, 14:40
  3. [164] Pompa paliwa 164. 2.0 V6 TB
    Utworzone przez Yacek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 12:58
  4. Pompa paliwa ?
    Utworzone przez RAFAL26KRS w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-05-2007, 21:50
  5. [ar 33 1,4 ie ]-pompa paliwa
    Utworzone przez leito1610 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 08-05-2007, 14:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory