dzisiaj kupiłem te gumy w ASO viamot w Krakowie - od ręki bez czekania.
Zgadnijcie, za ile ?![]()
60 PLN za parę :!: - chyba zaczne je wystawiac na allegro za 43 sztuka + wysyłka :mrgreen: jaki inni sprzedawcy
dzisiaj kupiłem te gumy w ASO viamot w Krakowie - od ręki bez czekania.
Zgadnijcie, za ile ?![]()
60 PLN za parę :!: - chyba zaczne je wystawiac na allegro za 43 sztuka + wysyłka :mrgreen: jaki inni sprzedawcy
a to moze chodzi o gorne poduszki amortyzatorow tylnych? cos wlasnie mi stuka z tylu i mysle wlasnie ze to one.jakie jest wogule dojscie do tych amorkow tylnych bo z bagaznika chyba nie ? czy trzeba kanape tylna wymontowac?Napisał Techno
nam chodzi i o tym tu mowa o gumy stab. tylnego.
Do wymontowania górnego mocowania amortyzatorów trzeba wyciągać kanapę ...
Ja zrobiłem to inaczej, wystarczyło dobrze założyć nasadowy klucz, 17 (jeśli go źle założymy to rozwalimy kanty śruby i będzie trzeba albo opuszczać zawieszenie albo rozwiercać śruby) i troszkę siły, ale z tego, co zauważyłem da się to odkręcić bez opuszczania tylnej belki, potrzeba do tego dwóch albo trzech przegubów do kluczy nasadkowych i oczywiście grzechotka no i dużo cierpliwości.Napisał DANIEL166
Proszę o pomoc w sprawie amortyzatorów tył .
A mianowicie byłem wczoraj na zbieżności i okazało się że z tyłu mam sportowe a z przodu zwykłe ,chciałbym wymienić na zwykłe czy muszę wymienić całe amortyzatory czy tylko sprężyny .
Nie mam zielonego poęcia o mechanice i nie wiem jak poznać jakie to amortyzatory proszę o radę co i jak .
Jeżeli chcesz zmienić na zwykłe to musisz zmienić to co masz sportowe jeżeli masz same amortyzatory to tylko amorki - jak maqsz komplet sportowy to niestety komplet - a tak z ciekawości jak ktoś sprawdził ze są sportowe ??
Jak masz sportowe sprężyny to amorki też i musisz wymienić cały komplet bo inaczej bedzie kicha...
Jak pisałem byłem na zbieżności i mechanik powiedział że są sportowe , po za tym tył samochodu jest niższy i twardszy dowiedziałem się że można kupić same sprężyny i założyć na zwykłe amortyzatory ale niewiem czy to prawda .Napisał Bedboys
na mechanice się nie znam tylko na elektryce samochodowej i nie chciałbym darmo kupować kompletu .
Zależy jakiej firmy amortyzator, najlepiej wymienić zawsze sprężynę i amortyzator...przynajmniej moi znajomi tak zawsze robili nie słyszałem żeby ktoś wymieniał samą sprężynę beż amortyzatora...można spróbować,ale kto wie co tam naprawdę jest założone...
Swoją drogą jak się znasz na elektryce samochodowej to powiedz mi czy da sie zrobic taki zabieg w AR 147 jak mam włączone auto całe podświetlenie jest intensywne i wszystko widzę,ale jak włączam światła to jasnośc jest jakby o połowę mniejsza... w 166 też tak mam. Czy dałoby się zrobić tak że jak włączę światła to podswietlenie nie traci swej intensywności?? Poprostu jak jadę w dzień to czesto musze kombinowac zeby tam cos zobaczyc...a to moze sie skonczyc zle podczas jazdy.
Pozwolę sobie podczepić sie pod temat. Mam problem ze zdjęciem amortyzatora, mianowicie nie mogę go zdjąć z dolnej tulejki, jest tam za mało miejsca, czy tą tulejkę też się odkręca ?? w elernie jest to bardzo enigmatycznie opisane ;/