Nic nie razi lampy ustawione na stacji kontroli a wyszło tak bo było telefonem robione zdjecie . a hidy tez sa nie legalne predzej do nich sie do czepią bo wystarczy ze spojrzy na przetwornice co sa pakakowane byle gdzie![]()
Nic nie razi lampy ustawione na stacji kontroli a wyszło tak bo było telefonem robione zdjecie . a hidy tez sa nie legalne predzej do nich sie do czepią bo wystarczy ze spojrzy na przetwornice co sa pakakowane byle gdzie![]()
Miałem 2 komplety Osram Nightbreaker pierw zwykłe później Plus i ani jedne ani drugie nie wytrzymały nawet roku a przebieg roczny ok 12tys
Zdecydowanie nie polecam.
Ostatnio edytowane przez Cannabis ; 15-09-2012 o 20:18
Może jeździsz po kopcach z ziemniakami?(żart)
ja tam wstawiłem standardowe H7 Osram Ultra Life. Świeca dobrze i dłuuuuuugo
Noo teraz widać, że nie oślepia, tak jak na zdjęciach. Brawo za dokładnie pokazujący filmik. Sprzedajesz te żarówki?![]()
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Zarówki chyba zostaja bo nie jest tak zle w nocy a jadac ostatnio przez jakies lasy to i tak zawsze na długich .zastanawiam sie czy nie wzucic h1 na długie . bo długie i tak musisz wyłaczyc jak ktos leci z przeciwka ale mysle tez o tungsram 90% to juz wogle była by bajka.hyper h1 kosztuja 19 zł wiec chyba nie duzo , a zpolerowac musze bo sa za bardzo porysowane klosze takie zmatowiałe musze sie za to zabrac jakos.
Zaciekawił mnie ten temat i te stosunkowo tanie żarówkiWiadomo białe światło wygląda nowocześniej i lepiej oświetla drogę. Planuję kupić H7 na mijania, H1 na długie, ale co z postojówkami? Możecie coś polecić, aby nie psuły efektu i nie wywalały błedu?
![]()