Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: Problem podczas ruszania 2.0TS selespeed.... skrzynia??sprzęgło???

  1. #11
    Haos
    Gość

    Domyślnie

    Piotriix z Krakowa jestem zaraz uzupełnie

    Kangurki są na zimnym i ciepłym silnik, starałem się opisać wsio dokładnie co się dziejęnajwqażniejsze ze jakieś wskazówki dostałem......W poniedziałek jestem umówiony na komputer zobaczymy co tam wyjdzie......Jeśli macie jakieś pomysłu to słucham

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar italianovero
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Europa
    Auto
    alfa romeo 147 2.0
    Postów
    221

    Domyślnie

    Cześć witam Cię,

    Gdybyś potrzebował więcej info to pisz na privie a ja Ci opiszę moją historię.

    1)Więc jako pierwsza rzecz wymień olej w skrzyni biegów lej tylko i wyłącznie olej (tutela ZC-75 SYNTH) od 30-45 zł za litr wchodzą 2 litry więc koło "stówki" wydasz i będziesz miał pewność że skrzynia pracuje ze świeżym olejem u mnie to pomogło gdyż wcześniej miałem szarpanie biegami i różne inne historie. Po wymianie skrzynia cichutko i ładniutko zmienia biegi bez najmniejszego problemu.

    2) Jeśli zauważyłeś problemy z układem selespeed mam na myśli aktywator itd. to jako pierwsza sprawa sprawdziłbym jakie panuję tam ciśnienie i sprawdź ile masz oleju jeśli braknie to dolej (TYLKO !!!!!! TUTELA CS SPEED !!!!! ) . Oznaką niskiego ciśnienia w układzie SS jest mruganie wskaźnika biegów. Podjedź do kogoś kto ma komputer i kabel podłącz się i sprawdź albo tak na przyszłość kup sobie kabel na allegro okolo 50 zł i będziesz sam to robił bez jeżdżenia do kogoś. Jeśli ciśnienie jest za małe (z tego co pamiętam powinno być miedzy 40-55 bar) to przyczyny są 2 albo pompa już nie daję rady albo śrubą odpowietrzającą układ ucieka ciśnienie tłoczone przez pompę. Jeśli nie masz problemu z ciśnieniem to najprawdopodobniej w 85 % jest to wina aktywatora. Do końca nie wiem co ten gościu na allegro co regeneruje aktywatory robi ale możesz się do niego zgłosić. Z tego co wiem to wymienia wszystkie uszczelki czyści wszystkio wstania nowe o-ringi i wymienia filtr oleju... Dużo ludzi po tym zabiegu miało święty spokój na kilka lat i biegi wchodziły jak po "maśle".

    3) Musisz skalibrować skrzynię i ustawić luz na wybieraku czy jakoś tak to się nazywa poszukaj.

    Generalnie jeśli chodzi o selespeed to ważne by wymieniać olej w skrzyni co 40 tys lub 2 lata i pilnować poziomu oleju w układzie sterowania.

    Więcej info na privie pisz

    Miło by było dostać podziękowania za post ;-)

  3. #13
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał italianovero Zobacz post
    i wymienia filtr oleju
    Którego w tym układzie nie ma!
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar italianovero
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Europa
    Auto
    alfa romeo 147 2.0
    Postów
    221

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Którego w tym układzie nie ma!
    Spokojnie bo ci pikawa pęknie jeszcze i zawału dostaniesz.
    Chodziło mi o czyszczenie filtra hydraulicznego.
    (zabrudzony filtr zmniejsza przepływ oleju i może powodować zacinanie się aktywatora)

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Dokładnie,
    jest filtr hydrauliczny w aktywatorze, zresztą bardzo ładnie wybiera zanieczyszczenia.

    Kolega Piotriix chyba jeszcze nie rozbierał aktywatora, więc skąd ma wiedzieć.

  6. #16
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał italianovero Zobacz post
    Spokojnie bo ci pikawa pęknie jeszcze i zawału dostaniesz.
    Co się tak spinasz ?
    Masz problemy emocjonalne czy jak?
    Może różowe pigułki by pomogły?
    Cytat Napisał gord Zobacz post
    jest filtr hydrauliczny w aktywatorze
    Ta siateczka?
    W sumie szkoda,że nie ma filtra prawdziwego takiego na zewnątrz.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #17
    Haos
    Gość

    Domyślnie

    A więc byłem dziś na komputerze, silnik nie wykazał żadnych błedów, w skrzyni był błąd styku biegu drugiego i trzeciego...... skalibrowali mi skrzynie, wyregulowali cos przy sprzęgle bo była różnica kilku mm. Najprawdobodobniej to będzie wina sprzęgła.

  8. #18
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał Haos Zobacz post
    wyregulowali cos przy sprzęgle bo była różnica kilku mm. Najprawdobodobniej to będzie wina sprzęgła.
    To jeszcze nie wiesz czy jest dobrze?
    Z ciekawości na ile Cię skasowali?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #19
    Haos
    Gość

    Domyślnie

    ....a kto powiedział, że jest dobrze??....napewno sie coś tam poprawiło, ale problem z ruszaniem dalej jest...... całe 100zl

  10. #20
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    A robili ci test dynamiczny przepływki?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. 2.0TS Selespeed problem - skrzynia
    Utworzone przez KaaC w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 20:15
  2. PROBLEM skrzynia biegów selespeed 147
    Utworzone przez mateuszga w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 20:09
  3. Problem ze skrzynia biegów selespeed
    Utworzone przez odison w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-12-2012, 18:54
  4. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-11-2011, 13:22
  5. [164] Skrzynia/sprzęgło problem
    Utworzone przez luked w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 17-02-2011, 17:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory