Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: [156] Sprzęgło i stuki zawieszenia 2.5 V6

  1. #1
    mojax
    Gość

    Domyślnie [156] Sprzęgło i stuki zawieszenia 2.5 V6

    Witam kolegów!
    No niestety stało się i prawdopodobnie będę musiał zmienić sprzęgło, ślizga się, szczególnie na 3 biegu. Stąd moje pytanie, co polecacie do V-łek: Sachs, Valeo czy jeszcze coś innego. Jeżeli macie namiary na sprzedawców z rozsądną ceną bardzo prosze. Sachs na Allegeo kosztuje 725 zł, a Valeo 550. Nie wiem co jest zakładane seryjnie, ale wydaje mi się że seryjne sprzęgła nie są trwałe. Słyszałem też o kombinacjach ze sprzęgłem z GTA, każde sugestie zatem mile widziane.
    Pozatym dziś odebrałem samochód od mechanika, miał sprawdzić co mi jeszcze może stukać w zawieszeniu, dodam że wymienione są wahacze góra dół, łączniki stabilizatora przód tył, gumy stabilizatora (tył przód poliuretany). Mówił że poprawił osłony amortyzatorów i coś przy łaczniku i że nie powinno stukać, jednak uparcie stuka dalej. Ciekawe jest to że siedziąc jako kierowca słyszę prawy tył, jako pasażer prawy przód.
    Lekko ręce opadają bo kasy na to zeby doprowadzić auto poszło w holerę, a tu dodatkowe atrackcje. Ale cóż miłość kosztuje
    Dzięki za każdą ewentualną opinię i pomoc.
    Pozdrawiam!

  2. #2
    Pietras
    Gość

    Domyślnie

    Seryjnie jest zakladane Valeo jak cos .

  3. #3
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    No ja właśnie jestem po wymianie sprzęgła i wyglądało to tak-kupiłem SACHS, a w środku było VALEO, nie kupowałe przez internet- mój mechanik to kupował w Focie- zamawia u nich i mu przywożą. Więc z tego wniosek, że SACHS ładuje w swoje pudełka VALEO, lub zleca VALEO produkcję dla siebie.
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    Kolego szkoda,że nie mówiłeś na zlocie bo przeszukałbym Ci zawieche i ja znajdę wszystko... Podejdź do tylnego koła prawego pozniej lewego chwyc lewa reka za przod koła prawa za tył koła i probuj szarpac nie w gore tylko kolo na boki jak masz jakikolwiek luz to wahacze poprzeczne. Najlepiej pojedź na obrzeża Bielska na jakąś droge nie pokrytą asfaltem i tam sobie umiarkowanie przejedź wtedy sie upewnisz gdzie stuka. Jak masz nie zaufanego mechanika to wszystko możliwe...w razie czego pisz jeszcze to coś wymyślimy.

  5. #5
    mojax
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za podpowidzi. Kupię więc chyba Valeo bo po co przepłacać.
    Alfaholik-Bioły dzięki za szczere chęci ale wolałem wykorzystać spot do tego żeby się bawić a nie zamartwiać stukami w zawieszce A tak poważnie to tam jest chyba wszystko ok, koledzy z podobnego forum sugerują poduszki amorów lub zawieszkę silnika.
    Pozdrawiam i dzięki!

Podobne wątki

  1. Stuki zawieszenia
    Utworzone przez patalacho w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 12-01-2016, 18:36
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-01-2015, 16:33
  3. Stuki zawieszenia
    Utworzone przez peep20 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-08-2010, 18:40
  4. Stuki z przedniego zawieszenia - Stabilizator??
    Utworzone przez tomaszko79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-06-2009, 10:27
  5. [156] stuki w zawieszeniu po naprawie zawieszenia
    Utworzone przez szymon w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-12-2008, 18:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory