Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 57

Temat: [166] Spadek mocy pomiędzy 2800 a 3500 obrotów

  1. #41
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Panowie ja mam taka sytuację...Na zimnym silniku muli do 3000 tys obr. mocno a po przejechaniu 500 m, jakby coś puszczało i ciagnie jak dzika...

    Błąd na kompie nie wyskakuje...

    Przepływka? czy poprostu takie widzimisie i zimny bardzo muli, choc chyab nie powinno az tak skrajnie być...

    Moze ktoś sie spotkał z czyms takim?

    Pozdrawiam 8)
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  2. #42
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 2,4jtd 2002r
    Postów
    105

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin166
    Kto stawiał na przepływomierz to miał rację.. Dzisiaj wymieniłem na oryginalny BOSCHA i alfa śmiga jak trzeba. Przyspiesza równo i mocno rwie do przodu na każdym biegu. Spalanie na pierwszy rzut oka spadło, ale ciężko narazie powiedzieć, bo musiałem ostro butować żeby wszystko sprawdzić. Ale przy butowaniu pokazywała średnio około 9 l wiec nie jest chyba źle. Jutro sprawdzę dokładnie spalanie na trasie i w mieście i napiszę jak się zmieniło w stosunku do tego co było przed wymianą przepływki. Wcześniej próbowałem czyścić przepływkę i efekt był taki że za pierwszym razem już chyba było ok, przyspieszała spoko, a na autobanie na 6 biegu przy 120 spalanie było 5,6 l, no ale po pewnym czasie znawu była odczówalna dziura i spalanie na 6 biegu przy 120 8 l. Więc wyczyściłem ją drugi raz i już się totalnie zrąbało i cały czas alfa nie chodziła jak trzeba, dlatego postanowiłem ją wymienić (przepływkę) i nie żałuję jak na razie. Do jutra.
    5,6 - 5,7l przy 120 km/h takie właśnie wczoraj miałem spalanie na dystansie ok. 50km. Trochę emerycka jazda jak dla mnie ale pod domem spalanie w całej trasie 5,5, co cieszy.

  3. #43
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfamaniak156
    Panowie ja mam taka sytuację...Na zimnym silniku muli do 3000 tys obr. mocno a po przejechaniu 500 m, jakby coś puszczało i ciagnie jak dzika...

    Błąd na kompie nie wyskakuje...

    Przepływka? czy poprostu takie widzimisie i zimny bardzo muli, choc chyab nie powinno az tak skrajnie być...

    Moze ktoś sie spotkał z czyms takim?

    Pozdrawiam 8)
    U mnie tez na zimnym troche muli a przepływomierz i sonda nowa takze tak chyba powinno byc,zreszta byla kiedys na forum podawana instrukcja serwisowa i było w niej napisane ze to ze wzgledu na ekologie

  4. #44
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_n5
    U mnie tez na zimnym troche muli a przepływomierz i sonda nowa takze tak chyba powinno byc,zreszta byla kiedys na forum podawana instrukcja serwisowa i było w niej napisane ze to ze wzgledu na ekologie
    A było było rzeczywiście kiedys omawiane to... Dzięki to mnie troche uspokoiłeś, czeka mnie duza trasa w poniedziałek i wszystko musi byc na Tip Top...

    Pozdrawiam Alfisti 8)
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  5. #45
    mexa
    Gość

    Domyślnie

    Po zaślepieniu zaworu EGR faktycznie lepiej sie zbiera, ale jeszcze nie pasuje mi to, ze musze gazem operowac, to znaczy ze musze powoli gaz dodawac, za mocno wcisne to nie zalapuje odrazu moc, musze troche popuscic i plynnie dodawac, moze tak musi byc, albo cos z przeplywka :?: jak bede na urlopie w polsce to musze podpiac ja do kompa, bo tu w Walii to ciezko o dobrego mechanika, a serwisy licza se ponad 70 funtow za godzine :twisted:

  6. #46
    Marcin166
    Gość

    Domyślnie

    Niestety spalanie po mieście w sobotę czyli bez większych korków 10,1 l. Nie mogę zejść poniżej 10 l. Co ciekawe, czy jadę jak dziadek, czy ciągnę do ok 4000 aby przyspieszyć i później jadę stałą prędkością, to spalanie wychodzi mniej więcej takie samo. Generalnie po wymianie przepływki wszystko działa sprawnie, tylko to spalanie, ktoś pisał kiedyś że po mieście 8 l z groszem, więc albo u mnie jest jeszcze coś nie tak (jeśli tak to co to może być?), albo ten ktoś jeździ po mieście bez korków i delikatnie 80 km/h bez zwalniania i postojów na piątym biegu.

  7. #47
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 2,4jtd 2002r
    Postów
    105

    Domyślnie

    Nie wiem ile powinno być, mi po mieście pali podobmie. Ale wyłącz klimę i zrób jazdę powinno być troszkę mniej. Mi wyszło ok. 8l zamiast 10-12.

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    858

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin166
    Niestety spalanie po mieście w sobotę czyli bez większych korków 10,1 l
    nie ma się czym martwić,takie spalanie jest.Jak kupowałem moją bellę to poprzedni właściciel-kolega powiedział iż na mieście pali dyszkę.Przy tej pojemności i wadze 166 uważam iż jest to dobre spalanie.


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

  9. #49
    mexa
    Gość

    Domyślnie

    Mi spalil w trasie i troche po miescie 8,1 l , a ten problem z przyspieszaniem poprawil sie po zaslepieniu EGR, a dobrze zaczal dopiero ciagnac jak odpielem kabel od przeplywki, to naprawde zaczal plynnie ciagnac, nie ma dziur.
    Na odpalonym silniku i jalowym biegu ,gdy odlaczam przeplywke i podlaczam ,to silnik pracuje bez zmian, zadnego zachwiania obrotow, ale w czasie jazdy reaguje szybko na gaz i bardzo ladnie i plynnie ciagnie, gdy przeplywka jest odlaczona, a na podlaczonej nie idzie plynnie. Co mam z tym zrobic ? wymiana przeplywki czy jazda z odlaczona ? moze pjezdze na odlaczonej i zobacze ile spala.

  10. #50
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    No chyba jasne że masz przepływomierz do wymiany
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-11-2015, 16:03
  2. [159] spadek mocy w dolnym zakresie obrotów 1.9jtd
    Utworzone przez małynl w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-11-2014, 20:33
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-05-2013, 14:01
  4. 156 1.9JTD 105KM problem z mocą od 2800 obrotów
    Utworzone przez Sanki1000 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 21-11-2011, 09:51
  5. [146] Spadek mocy i mocne falowanie obrotów
    Utworzone przez Ryszard Ochucki w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 22:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory