Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: remont zawieszenia

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    trochę odświeżę
    do wymiany jest góra i dół z przodu
    teraz pytanie bo gdzieś czytałem że na górnych nie warto oszczędzać więc będzie trw
    z kasą średnio na dół można coś zaryzykować z tańszych ??
    a i co z łącznikami też trw ??
    przebieg roczny około 10-15 tysia
    mechanik za robociznę zawołał 300 zł ze zbieżnością
    Kolejna alfa kolejne problemy

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Cytat Napisał zieluch111 Zobacz post
    trochę odświeżę
    do wymiany jest góra i dół z przodu
    teraz pytanie bo gdzieś czytałem że na górnych nie warto oszczędzać więc będzie trw
    z kasą średnio na dół można coś zaryzykować z tańszych ??
    a i co z łącznikami też trw ??
    przebieg roczny około 10-15 tysia
    mechanik za robociznę zawołał 300 zł ze zbieżnością


    Na dół możesz dać : TRW, VEMA, FLENNOR (Mam aktualnie),Usilnie delphi - tu loteria.
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    Będzie VEMA wszystko jak to się będzie sprawować czas pokaże cenowo nie najgorzej zobaczymy jakościowo
    Kolejna alfa kolejne problemy

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jin147
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alff 147 JTD
    Postów
    101

    Domyślnie

    Dolne wahacze mam od 2,5 roku TRW, przelatane 40 tys. i nie ma żadnego luzu, oraz skrzypienia. Rok temu wpadłem w wielką dziurę łamiąc felgę, tarczę, wywaliło gumę prawą od stabilizatora i górny wahacz też był do wymiany, a dolnemu nic się nie stało. Panowie w italauto byli w szoku, mówią że trafiłem na dobrą serie . A co do górnych wahaczy to jest tragedia, w sumie wymieniłem już z 10 wahaczy TRW i DELPHI z czego wiekszosc z reklamacji i wymiana towaru.. nawet kupowałem w różnych hurtowniach i nic po miesiącu już był wyczuwalny luz na tulei i to skrzypienie.. . Po wpadnięciu w dziurę kupiłem najtańszy jaki był QAP i przy okazji na drugiej stronie miałem świeżego DELPHI i najlepsze jest to, że tego QAPa mam do dnia dzisiejszego i nie ma LUZU. W wakacje Delphi też zamieniłem na QAP i wszystko jest OK . Jedynie gumy na stabilizatorze padają szybko i puka.. Macie może jakiś patent na te gumy ?

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar blandor
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie
    Auto
    BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
    Postów
    483

    Domyślnie

    Mi się udało wyrwać wahacze TRW (RICAMBI ORGINALI) za komplet górnych i dolnych wahaczy zapłaciłem 850zł z wysyłką. Jeśli ktoś będzie chciał taki zestaw to mogę podać namiar do osoby od której kupiłem. Są to oryginalne wahacze z ASO.

  6. #16
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Piastów
    Auto
    Alfka 147 120koników + LPG BRC
    Postów
    199

    Domyślnie

    Cytat Napisał zieluch111 Zobacz post
    Będzie VEMA wszystko jak to się będzie sprawować czas pokaże cenowo nie najgorzej zobaczymy jakościowo
    zakładałem VEMA (dolne) i po 15 tys. km sparciały gumowe osłonki sworzni (dobrze że miałem z innych starych więc zrobiłem podmiankę) sam sworzeń bez zastrzeżeń zero luzu.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Jin147 Zobacz post
    Dolne wahacze mam od 2,5 roku TRW, przelatane 40 tys. i nie ma żadnego luzu, oraz skrzypienia. Rok temu wpadłem w wielką dziurę łamiąc felgę, tarczę, wywaliło gumę prawą od stabilizatora i górny wahacz też był do wymiany, a dolnemu nic się nie stało. Panowie w italauto byli w szoku, mówią że trafiłem na dobrą serie . A co do górnych wahaczy to jest tragedia, w sumie wymieniłem już z 10 wahaczy TRW i DELPHI z czego wiekszosc z reklamacji i wymiana towaru.. nawet kupowałem w różnych hurtowniach i nic po miesiącu już był wyczuwalny luz na tulei i to skrzypienie.. . Po wpadnięciu w dziurę kupiłem najtańszy jaki był QAP i przy okazji na drugiej stronie miałem świeżego DELPHI i najlepsze jest to, że tego QAPa mam do dnia dzisiejszego i nie ma LUZU. W wakacje Delphi też zamieniłem na QAP i wszystko jest OK . Jedynie gumy na stabilizatorze padają szybko i puka.. Macie może jakiś patent na te gumy ?
    może miałeś gumy z drążka o większej średnicy podobno są dwa rozmiary

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotr_147TS Zobacz post
    zakładałem VEMA (dolne) i po 15 tys. km sparciały gumowe osłonki sworzni (dobrze że miałem z innych starych więc zrobiłem podmiankę) sam sworzeń bez zastrzeżeń zero luzu.

    - - - Updated - - -



    może miałeś gumy z drążka o większej średnicy podobno są dwa rozmiary

    Są na pewno 2 rozmiary 21 i 23 mm, wiem bo sam mam 23mm drążek
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    jednym słowem loteria czas pokaże hehe napewno dam znać
    Kolejna alfa kolejne problemy

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marcu_marcin
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Żory
    Auto
    ALFA ROMEO 156 2,5 V6 24V SW
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał blandor Zobacz post
    Mi się udało wyrwać wahacze TRW (RICAMBI ORGINALI) za komplet górnych i dolnych wahaczy zapłaciłem 850zł z wysyłką. Jeśli ktoś będzie chciał taki zestaw to mogę podać namiar do osoby od której kupiłem. Są to oryginalne wahacze z ASO.

    Na Twoim miejscu brałbym taki zestaw bez zastanowienia bo cena naprawdę dobra jak za oryginał...
    Będziesz eksperymętował to będziesz żałował...



    Cytat Napisał Jin147 Zobacz post
    Jedynie gumy na stabilizatorze padają szybko i puka.. Macie może jakiś patent na te gumy ?
    Tak nowy stabilizator (ASO)-spokój na długo...

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    zna może ktoś wymiary tej śruby mocującej wahacz górny bo być może sam zabiorę się za remont a znając życie jak nie będzie chciała wyjść to ją po tnę
    a tak zawczasu kupił by już
    Kolejna alfa kolejne problemy

Podobne wątki

  1. [155] remont zawieszenia
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 97
    Ostatni post / autor: 25-11-2015, 20:50
  2. Remont zawieszenia 147
    Utworzone przez kremien w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-05-2013, 20:02
  3. [145] Remont zawieszenia - dyskusja...
    Utworzone przez kubatron w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 20:43
  4. Remont przedniego zawieszenia w alfie 156 2.4
    Utworzone przez kerim80 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-04-2012, 17:27
  5. [156] Remont przedniego zawieszenia
    Utworzone przez Sebastoss w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-04-2008, 07:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory