Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: [166] ALTERNATOR w 3.0

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie [166] ALTERNATOR w 3.0

    8((( przy okazji pobytu w ASO z tematem grzania silnika postanowiliśmy wymienić alternator który szwankował nieco - zapalala się kontrolka ładowania dawał też zakłócenia na głośniki podczas słuchania muzy

    alternator został wyjęty i pojechał na naprawę poniewaz jak się dowiedziałem nowy t wydatek 3000PLN

    panowie wymienili wirnik, łożyska i regulator napięcia i alternator trafił do samochodu

    odebrałem auto i bajeczka audio pięknie gra nic nie świszczy wszystko ok. po jakimś tygodniu powróciło świszczenie w rytm obrotów w głośnikach a pod koniec dnia komunikat na ICS ... low baterry voltage ... no to pojechałem do ASO i panowie nieco zirytowani że znowu udało coś im sie zjebutać stwierdzili że nie ma ładowania - ciekawostką było to że nie zapalała się dioda braku ładowania.

    wyjeli alternator i stwierdzili że stojan spalony no to wymienili stojan i wrzucili alternator po czym okazało się że ładuje ale nadal zakłóca muzę i kontrolka ładowania nie gaśnie od razu tylko po mocnym wciśnięciu gazu. Decyzja wyjęcie alternatora. W koncu z 3 alternatorów coś poskładali w jeden i włożyli na próbę i wszystko działało ale ja nie chciałem być posiadaczem czegoś poskładanego z różnych części skoro juz miałem swój alternator z nowym wirnikiem nowym stojanem nowym regulatorem napięcia i łożyskami czyli w sumie cały nowy alternator więc znowu go zawieźli do serwisu elektrotechnicznego i tam coś wymienili poskładali pocudowali i alternator ładuje kontrolka gaśnie i nadal zakłóca muzę pięknym świzgotem gwizdem w rytm obrotów. i tak oto bella nadal stoi w ASO a chłopcom brakuje pomysłów co z tym alternatorem i dlaczego się grzeje silnik bo i z tym nie wiedzą co i jak :|?:

    ja najpierw byłem :twisted: później byłem :cry: a teraz jestam juz wariatem 8)))

  2. #2
    tomkap
    Gość

    Domyślnie

    Może jest to wina radia a nie alternatora. Miałem tak kiedyś, że w raz z przyśpieszeniem w głośnikach nasilało się jakby wycie. Założyłem inne radio i problem minął.

  3. #3
    kmito
    Gość

    Domyślnie

    Jeżeli pompa i termostat w porządku to niestety masz chłodnicę do wymiany.
    Miałem to samo, po wymianie chłodnicy temperatura stoi zawsze na 90'.
    Nawet przy 40'-owym upale na 10km podjeździe w Czarnogórze.
    Nowe zamienniki są dostępne za jakieś 800zł.
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. alternator
    Utworzone przez zieluch111 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-10-2014, 19:17
  2. Alternator
    Utworzone przez gigi w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-09-2013, 16:37
  3. alternator
    Utworzone przez Beautymania w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-08-2013, 19:33
  4. [155] alternator
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-10-2010, 22:39
  5. [155] alternator
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-09-2010, 21:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory