jak w temacie, pytam z ciekawości czy ktoś wymyślił coś mądrego aby zastąpić dwu masę w jtd?
Albo co włożyć mocniejszego?
jak w temacie, pytam z ciekawości czy ktoś wymyślił coś mądrego aby zastąpić dwu masę w jtd?
Albo co włożyć mocniejszego?
Fabryczny dwumas wytrzymuje przebiegi rzedu 200-250tyś lekko zapewne znajdą się i tacy którzy zrobili więcej. Chciałbyś żeby był z tytanu i wytrzymał 1000 000km?![]()
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
nie o to chodzi, np w doblo nie ma dwu masy, jest za to tarcza z tłumikami drgań ale nie jest to tak skuteczne jak dwumasa
Dokładnie kolego. Jeśli nie chcesz mieć drgającej dechy jak w starym golfie to musi być dwumasa. Znajomy w Octavi pożałował i wywalił dwumasę, teraz już drugi raz od tamtej pory będzie wymieniał poduszkę przy skrzyni no i teraz przy silniku. Robi spore przebiegi i guma od dużo większych drgań nie wytrzymuje.
a którego producenta dwu mas jest mocniejszy? ceny są bardzo rozległe od 1200 do nawet 2000. W niedługiej przyszłości będę musiał się wziąć za to bo bella robię ostatnio duże przebiegi
Standard to Valeo, możesz założyć wzmacniane koło dwumasowe jeśli chcesz zwiększać moc. Zgłoś się do Cinka on na pewno Ci coś poleci. A z drugiej mańki słyszałem że regeneracja koła dwumasowego się opłaca i że nie jest wcale mniej trwała niż oryginał. Korzystał ktoś z takiego rozwiązania?