Dziś się coś odmieniło... Jak zgaśnie mi "marchewa" to alfa jedzie normalnie. I to jest tak z przerwami raz ok raz nie.
Dziś się coś odmieniło... Jak zgaśnie mi "marchewa" to alfa jedzie normalnie. I to jest tak z przerwami raz ok raz nie.
Kolego - komp, odczytanie błędów i wysnucie teorii co może jej być - w tej kolejności. Tak to sobie możemy z fusów wróżyć. Za dużo jest pierduł - od przepływki, poprzez czujnik Halla. Choć w tym przypadku obstawiał bym czujnik halla. Ale jak pisałem - wróżenie z fusów
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
To nie Hall - bez Halla TS jeździ normalnie.
Raczej jakaś przerwa w obwodzie instalacji - niedawno jeden z kolegów miał podobne problemy.
tu poczytaj: http://www.forum.alfaholicy.org/156/...korbowego.html
Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 06-10-2012 o 21:39
Sprawdzę te cewki może i faktycznie że to będzie to.. Pytanie----- ! Czy na próbę z 1.8TS mogę dać cewki do siebie ?? czyli do 2.0TS.. Bo nie mam dostępu do takiego samego silnika.. A do 1.8ts mam nawet dwie takie alfy stoją na warsztacie tam gdzie pracuje.
http://allegro.pl/nowa-bosch-cewka-a...628174766.html
z tego opisu wynika że tak.
Za komplet używek sprawnych zapłaci około 150 PLN więc gdzie tutaj pchać się w oryginały które z reguły nimi nie są. No chyba, że masz za dużo kasy![]()
Chodziło mi tylko o opis części bo kolega pytał się czy z 1.8 podejdzie do 2.0.
To nie jest pompa paliwa. Obstawiam czujnik wału korbowego. Ewentualnie wiązkę silnika.
Przy złym czujniku wałka rozrządu jedynie pali się marchewa ale jeździ normalnie.
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo