Witam was serdecznie nie będę się rozpisywał ponieważ wszystko opowiedziałem w filmie dla tego miłego oglądania.
Odpowiedzi na moje pytania proszę piszcie pod tym tematem.
http://www.youtube.com/watch?v=vKn_DCUME7U
Witam was serdecznie nie będę się rozpisywał ponieważ wszystko opowiedziałem w filmie dla tego miłego oglądania.
Odpowiedzi na moje pytania proszę piszcie pod tym tematem.
http://www.youtube.com/watch?v=vKn_DCUME7U
U mnie migajaca kontrolka biegu byla polaczona z delikatnym wyciekiem z samego aktywatora, ktory po jakims czasie po prostu rozsadziloMiganie oznacza ze sam uklad nie potrafi do konca wpiac danego biegu.Moze to byc tez usterka mechaniczna skrzyni.Wymienilbym tez na próbę akumulator hydrauliczny tzw gruchę na aktywatorze.Mam chyba gdzies taką na zbyciu-jesli chcesz to Ci wysle bo mi nie potrzebna
![]()
Prosiłbym o ogladniecie filmu i odpowiedzenie na pytania dzięki
Sprzegło do regulacji raz.Czujnik lub styki czujnika położenia sprzęgła to dwa.Ciśnienie spada to fakt trochę szybko ale to jeszcze tragedi nie ma ,widać ewidetnie ,że nie pokazuje pracy sprzegła.
Która to wersja FEsa?
Pokaż film bieg N i włączona stacyjka.Odfajkuj od góry ile ci się uda
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Więcej nie mogę "odfajkować" bo to darmowa wersja a nie mam pojęcia jak odblokować ją.
Gdzie mogę dokonać kalibracji czy też regulacji sprzęgła o której pisałeś.
Jest top darmowa wersja FES-a bo 200 zł na programik to za dużo dla mnie.
- - - Updated - - -
Darmowa wersja FES-a.
Co masz na myśli ? podłączyć pod kompa auto jak jest włączone i wrzucić na luz ?
Ostatnio edytowane przez italianovero ; 06-10-2012 o 12:01
To odfajkuj 4 zrób filmik potem nastepne 4 itd.
Kalibrację zrobisz sam 17 i 10 klucz plus program jaki masz.
15 min pracy.
Poszukaj w dziale zrób to sam moich postów.
A stacyjka w pozycję MAR /świecą sie kontrolki/ bieg na N
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
masz to w fesie zakładka 3 i 4
- - - Updated - - -
Tylko,że u Ciebie te wartości się nie zmieniają.A powinny w czasie zmiany biegu.Dlatego prosiłem Cię o filmik-- z kluczyk na MAR i bieg na N i pierwsze 4 zakładki od góry
Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 07-10-2012 o 19:39
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Dzięki Piotriix ale już nie ma problemu na razie kolega z Lubonia (koło poznania) naprawił ten problem i wyregulował wszystko.
Pozdrawiam
-------------------------------
Mam nadzieję że już to się nie będzie psuło a już nie długo swoją drogą powiedział mi że mam pompę selespeed do wymiany.