no podobno nie, ja tez umiem z tym żyć i jesli robi to tylko raz dziennie to niech robi ,no chyba, ze trzeba uciec przed mezem kochanki to juz problem![]()
no podobno nie, ja tez umiem z tym żyć i jesli robi to tylko raz dziennie to niech robi ,no chyba, ze trzeba uciec przed mezem kochanki to juz problem![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
wykorzystam jeszcze premek Twój temat do swojego pytania
jak z tym huczeniem/warczeniem dmuchawy? To trwa tak jak pisałem do minut może mniej po uruchomieniu na zimno a następnie przestaje. Nie daje nic odkręcenie na 4 albo na 0 lub manipulacja temp. Co to może być?
jak bo nie nadarzam,zapalasz auto i z automatu wiatrak ci chodzi ? jesli tak to ja tak nie mam
Też nie rozumiem. Jeśli masz ustawione na "auto" to wentylator zaczyna działać dopiero chwilę po odpaleniu (w zasadzie mocniej dopiero, kiedy nagrzeje się na tyle, aby ta cyrkulacja powietrza miała sens). Na ustawieniach ręcznych to jeszcze bardziej bez sensu, bo na 0 wentylator nie pracuje. Wnoszę więc, że albo masz totalny rozpiernicz w sterowaniu klimą (ale wtedy dlaczego tylko po odpaleniu), albo te odgłosy nie mają nic z nawiewem wspólnego.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
postaram się nagrać odgłos dziś wieczorem lub jeśli nie załapie to jutro z rana i wrzucę tutaj nagranie. Moim zdaniem odgłos dochodzi ze środka konsoli tak jak są nawiewy. Klima i nawiew działają bez problemu.
http://www.youtube.com/watch?v=tc0P98Xevi8
pierw przekręciłem kluczyk a w 12 sekundzie odpaliłem auto. W 20 sekundzie już słychać, że warczenie ustaje.
Cubus00 rozkręcić co? ten nawiew w środku? wyczyścić jak, sprężonym powietrzem, wyjąć i przetrzeć, wd-40?
Ostatnio edytowane przez kris990 ; 10-10-2012 o 20:18
pod zegarami jest taki jak by glosniczek,to tem czujnik ,trzeba albo sprobowac przedmuchac i na jakis czas starczy albo rozebrac konsole i dojsc do niego
planuję wymianę podświetlenia w konsoli środkowej więc przy okazji rzucę okiem na ten czujnik o którym piszesz